مسابقه سوادآموزی بی بی گل در سال جاری

© Photo / کسرامسابقه سوادآموزی بی بی گل در سال 2018
مسابقه سوادآموزی بی بی گل در سال 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نخستین جایزه مسابقه سوادآموزی بی بی گل در سال 2018 به وزارت دفاع ملی، جایزه مقام دوم به فدراسیون ملی همکاری‌های یونسکو در جاپان و جایزه مقام سوم نیز به موسسه میهن دوستان اهدا شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، در این مسابقه 24 نهاد و اداره مختلف داخلی و بین المللی فعال در عرصه ارتقای سطح سواد در افغانستان شرکت کرده بودند.
پس از ارزیابی های کمیته مستقل (مدیریت انکشاف سواد آموزی وزارت دفاع) به عنوان برنده اول (یونسکوی جاپان) به عنوان برنده دوم و (مؤسسه فن آوران میهن دوستان) به عنوان برنده سوم این مسابقه انتخاب شدند.
به ترتیب به نمایند گان این نهاد ها دو هزار دالر، یک هزار وپنجصد دالر و یک هزار دالر جوایز نقدی و تصدیق نامه ها توسط همسر رئیس جمهور غنی اهداء شد.
بی بی گل، همسر رئیس جمهور، در مراسم توزیع این جوایز در مرکز اطلاعات ورسانه های حکومت سخنرانی می کرد گفت که از دوسال به اینسو پیشرفت هایی را در راستای سواد آموزی در کشور شاهد بوده وتلاش ها در این عرصه ثمربخش است.
وی بازنگری نصاب سواد آموزی و چاپ کتاب های حرفه ای در این زمینه را از دست آوردهای عمده معینیت سواد آموزی وزارت معارف دانست واز کارکرد ادارات و موسساتی که در زمینه ارتقای سطح سواد در افغانستان فعالانه سهم گرفته اند، سپاسگزاری نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала