یک جفت به دلیل خودداری دختر شان از عروسی بر وی روغن داغ ریختند

© Photo / Pixabay / angelazetaیک جفت به دلیل خودداری دختر شان از عروسی بر وی روغن داغ ریختند
یک جفت به دلیل خودداری دختر شان از عروسی بر وی روغن داغ ریختند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک جفت مسلمان باشنده در ایالت تکزاس امریکا، به مجبور ساختن دختر 16 سالۀ شان به ازدواج و برخورد زشت با او متهم شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی KSAT، مسوولین پولیس ایالت تکزاس گفته اند که یک جفت عراقی‌الاصل باشنده ایالت تکزاس امریکا معارب ال‌حشموی (Maarib Al Hishmawi)، دختر شان را در آن هنگام 15 سال داشت با مجبور ساختن به ازدواج مصلحتی، با استفاده از جاروب لت و کوب نموده اند وی را بارها خفه نموده اند و بالای او روغن داغ ریخته اند.

 به گفتۀ جاویر سالازار (Javier Salazar)، مسوول ادارۀ پولیس محلی، شوهر آینده این دختر به والدینش 20 هزار دالر پرداخته بوده است.

والدین دختر خود را به خاطر بارداری 16 سال در خانه قید کردند - اسپوتنیک افغانستان
والدین دختر خود را به خاطر بارداری 16 سال در خانه قید کردند

پس از خشونت والدین، این دختر نوجوان در اواخر ماه جنوری از منزل فرار نموده بود. به گفتۀ سالازار، کارمندان پولیس در اواسط ماه مارچ این دختر را پیدا کردند و بلافاصله به خانه امن و مراقبت فرستادند.

پس از تحقیقات درمورد دلیل فرار این دختر، کارمندان خانه امن و مراقبت پنج برادر و خواهر دیگر او را نیز تحت مراقبت گرفتند و والدین شان بازداشت شدند. پس از مدتی، والدین این دختر با ضمانت 30 هزار دالر فی نفر، از زندان آزاد شدند.

گفته می‌شود که به آدرس شوهر آینده این دختر که در شهر دیگر زندگی می‌کند نیز اتهاماتی وارد خواهند شد.

در حال حاضر بر اساس قوانین ایالت تکزاس، سن توافق برای روابط جنسی 17 سال است، و ثبت رسمی ازوداج بر اساس قوانین ایالات متحده امریکا از سن 18 سالگی ممکن است.

بر اساس قوانین عراق، سن ازدواج 18 سال می‌باشد، اما در صورت اجازۀ سرپرستان، نوجوانان می‌توانند در سن 15 سالگی ازدواج کنند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала