ارتقا و کاهش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در طول ده سال

© AFP 2023 / Lionel Bonaventureارتقا و کاهش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در طول ده سال
ارتقا و کاهش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در طول ده سال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک کاربر انترنتی گراف محبوبیت شبکه‌های اجتماعی را بر اساس درخواست کاربران در جستجوگر گوگل، منتشر نموده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت Reddit، یک کاربر انترنتی تحت نام مستعار hnerixh، گراف محبوبیت شبکه‌های اجتماعی را براساس تعداد درخواست‌های کاربران انترنتی در جستجوگر گوگل، منتشر نموده است. این گراف به کمک خدمات Google Trends که محبوبیت یک کلمه معین نسبت به تمام درخواست‌های جستجویی در سراسر جهان را نشان می‌دهد، ایجاد شده است.

براساس این گراف، اوج محبوبیت فیسبوک در آخر سال ۲۰۱۲ دیده می‌شود: براساس سیستم گوگل ترندز، فیسبوک در آن زمان ۱۰۰ نمره گرفته است. این در حالیست که در ماه مارچ سال ۲۰۱۸ علاقه‌ی کاربران به این شبکه تا ۳۰ نمره کاهش یافته است.

وضعیت مشابه در توییتر دیده می‌شود. بیشتر از هر زمانی، کاربران توییتر را در آغاز سال ۲۰۱۳ جستجو می‌کردند. آن زمان توییتر چند نمره از فیسبوک کم داشت، در حالی که در ماه مارچ ۲۰۱۸ توییتر براساس جستجو کردن کاربران با گرفتن ۴۷ نمره، از فیسبوک پیشی گرفته است.

براساس این گراف، در حال حاضر وضعیت پیام‌رسان واتس‌اپ بهتر از همه است. این پیام‌رسان از سال ۲۰۱۰ بدینسو همچنان به رشد ادامه می‌دهد و در امروز نخستین جایگاه را در گوگل ترندز دارد. شبکه اجتماعی MySpace، با گرفتن ۰ نمره، نامحبوب‌ترین شبکه اجتماعی شناخته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала