ختم بازی فوتبال مسی

© AP Photo / Daniel Tejedorلیونل مسی، فارورد بارسلونا و تیم ملی ارجنتاین
لیونل مسی، فارورد بارسلونا و تیم ملی ارجنتاین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسی در مورد مصروفیت اش بعد از فوتبال صحبت کرد.

لیونل مسی، فارورد بارسلونا و تیم ملی ارجنتاین گفت: هنوز آماده نیست در مورد ختم کار حرفه ای خود صحبت کند.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، فارورد بارسلونا و تیم ملی ارجنتاین گفت: هنوز آماده نیست در مورد پایان کار حرفه ای خود صحبت کند.

او در ادامه گفت: "این سوال بسیار مشکل است، من واقعا نمی دانم که چقدر وقت به پایان کار حرفه ایم باقی مانده است، ولی امیدوار هستم که زیاد باشد. روز به روز میل و شوق در من رشد می کند. من هنوز اهدافی دارم که می خواهم برآورده شوند. جوایز بیشتر، گلهای بیشتر… من حالا خودم را در حالت بهتر حس می کنم، احساس خوبی دارم و نمی خواهم فوتبال را ترک کنم. شاید قبل از وقت باشد که در مورد این مسئله صحبت کنیم، ولی می دانم که بلاخره آن روز فرا خواهد رسید."

بیوگرافی کامل لیونل مسی:

لیونل آندره مسی 24 جون سال 1986 در شهر روساریو ارجنتاین دیده به جهان گشود. لیونل دو برادر بزرگتر به نام‌های رودریگو و ماتیاس و یک خواهر به نام ماریا سل دارد. لیونل مسی عضو تیم ملی بزرگسالان آرجنتاین و تیم بارسلونا اسپانیا است. بسیاری از مطبوعات به وی لقب مارادونای جدید داده اند. لقب وی که توسط خودش انتخاب شده "جانشین" است. لیونل در سن 5 سالگی بازی را در تیم گراندولی آغاز کرد. تیمی که پدرش به عنوان مربی در آن جا مشغول به کار بود. در سال 1995 مسی به تیم نیوولز اولدبویز آرجنتاین پیوست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала