رسوایی های اخلاقی ترامپ حمایت زنان را از وی کاهش داده است

© MySpaceرسوایی های اخلاقی ترامپ حمایت زنان را از وی کاهش داده است
رسوایی های اخلاقی ترامپ حمایت زنان را از وی کاهش داده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد که در پی افشای رابطه غیراخلاقی ترامپ با بازیگر پورنو محبوبیت او در میان زنان کاهش به طور بی سابقه کاهش یافته است .

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه هیل، نتایج یک نظرسنجی که اخیرا منتشر شد ، نشان داد که پس از رسوایی های اخلاقی "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور امریکا و افشای رابطه نامشروع وی با «استورمی دنیلز»، بازیگر زن فیلم های پورنو، حمایت زنان از وی کاهش یافته است.
بر اساس این نظرسنجی، حمایت زنان از ترامپ از 41 درصد به 35 درصد کاهش یافته است. این درحالی است که حمایت مردان از او با 3 درصد افزایش به 53 درصد رسیده است.
مارک پن، مسئول برگزاری این نظرسنجی اعلام کرد این شکاف جنسیتی رو به افزایش به دلیل افشای روابط غیراخلاقی رئیس جمهور با بازیگر فیلم های پورنو ایجاد شده است. وی گفت: محبوبیت وی در میان مردان با اندکی افزایش و در میان زنان با کاهش چشمگیری همراه بوده است. این نظرسنجی دقیقا بعد از مصاحبه استورمی دنیلز انجام شده است. 

حق السکوت 130 هزار دالری ترامپ برای بازیگر پورنو در بدل خاموی + عکس - اسپوتنیک افغانستان
حق السکوت 130 هزار دالری ترامپ برای بازیگر پورنو + عکس

این نظرسنجی همچنین نشان داد که 58 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که «رابرت مولر»، مسئول تحقیقات درباره روسیه باید درباره این مسئله هم تحقیقاتی را انجام دهد. 57 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که دلشان می خواهد حزب دموکرات کنترل مجلس سنا را در دست داشته باشد.
در این نظرسنجی که بین 27 تا 29 مارچ انجام شد، 1340 نفر شرکت کردند.
روزنامه وال استریت ژورنال پیشتر در مطلبی فاش کرد که یکی از وکلای ترامپ برای اینکه استفانی کلیفورد درباره رابطه نامشروعش با رئیس جمهور امریکا سکوت نماید، به او مبلغ 130 هزار دالر حق السکوت پرداخت کرده است.
وکیل ترامپ هم که در ابتدا این خبر را تکذیب کرده بود، چندی پیش گفت که این پول را حتی از جیب خود به استفانی پرداخته است. مدیر برنامه های استفانی ماه گذشته میلادی اعلام کرد که او اکنون با وکیل ترامپ به راحتی درباره این موضوع صحبت کرده است، توافق محرمانه ما لغو شده است و استفانی می تواند درباره این مسئله آزادانه صحبت کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала