تکرار حادثه "ستایش " در ایران - اینبار تجاوز و قتل ندای شش ساله

© Fotolia / Borna_Mirندا - تکرار حادثه "ستایش کوچک" در ایران
ندا - تکرار حادثه ستایش کوچک در ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرد 41 ساله ای که دارای 3 فرزند خردسال است در اعترافاتی به قتل فجیع و آزار و اذیت دختر شش ساله ای به نام «ندا» در مشهد اعتراف کرد و بدین ترتیب ماجرای ستایش رنگ تکرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، خانواده این دختر گفته اند که " ندا" دختر شش ساله شان که برای خرید نان بیرون رفته بود، دوباره به خانه باز نگشت. ساعاتی پس از اعلان مفقودی، پلیس جسد این کودک را در داخل یک " خریطه" در پی اطلاع از جانب یک تن از ساکنان محل در یک زباله دانی پیدا کرد.
نیروهای انتظامی با دیدن جسد دختربچه ای خردسال که درون دو کیسه قرار داشت، مراتب را به بازپرس ویژه قتل عمد اطلاع دادند.
تحقیقات درباره چگونگی وقوع این جنایت آغاز شد اما هنوز مدت زمان زیادی از این ماجرا نگذشته بود که مرد ی وحشت زده، به محل حادثه رسید. او که کارگر ساختمانی بود با دیدن پیکر بی جان فرزندش به طور ناگهانی دچار شوک شد. 

اعدام قاتل ستایش قریشی در تهران - اسپوتنیک افغانستان
اعدام قاتل ستایش قریشی در تهران

معاینات اولیه جسد علت مرگ را انسداد راه تنفسی (خفگی) اعلام شد ودختر خردسال با توجه به کبودی روی گونه اش توسط فردی میان سال به قتل رسیده است اما در عین حال علت دقیق مرگ و همچنین احتمال آزار و اذیت دخترک به انجام معاینات بیشتر در پزشکی قانونی موکول شد.

قاتل این دختر شش ساله که یک مرد 40 ساله بود، پس از تحقیقات از سوی پلیس جنایی بازداشت و به جرم خود اعتراف کرده است.
قاتل گفته است: گوی که تحت تاثیر مواد مخدر قرار داشت، هنگام اجرای این جنایت به دهان دختر جهت جلوگیری از سر و صدا دستمال کاغذی گذاشته و او را خفه نموده بود."
رسانه‌های نزدیک به دولت ایران، هویت « افغان » این دختر را ذکر نکرده‌اند با این حال خبرگزاری‌های محلی صراحتاً هویت این دختر و خانواده‌اش را افغان گفته‌اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала