گوگل به اسکن مخفی فایل ها متهم شد

© REUTERS / Dado Ruvicگوگل به اسکن مخفی فایل ها متهم شد
گوگل به اسکن مخفی فایل ها متهم شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کلی شورترایدژ، کارشناس امنیتی سایبری معلوم نموده است که، مرورگر گوگل به طور مداوم تقریبا تمام فایل های کامپیوتر های ویندوز را اسکن می نماید.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Motherboar، کارشناس متوجه شده است که مرورگر گوگل تمام فایل های کامپیوتر از جمله اسناد او را بررسی نموده است. وی می گوید که پس از درک این اتفاق او شگفت زده شده است، زیرا او حتا احتمال چنین واقعه را پیشبینی نمی کرد. کاربران گوگل پس از انتشار این گزارش ابراز نگرانی نموده و اعلام کرده اند که پس از این از استفاده مرورگر نامدار گوگل خودادری خواهند کرد.
این ویژگی در سال 2017، زمانی که گوگل سیستم Cleanup Tool — یک ابزار برای اسکن کردن را بکار انداخت مشاهده شد، اما نمایندگان شرکت پس از آن وعده داده اند که به کمک سیستم جدید، شبکه اینترنت "پاک تر و امن تر"خواهد شد.
خبرنگاران Motherboard نگرانی کارشناس را در مورد اسکن دائمی فایل ها تایید کرده اند، اما به کاربران تاکید می کنند که تا مرورگر را قبل از وقت حذف نکنند.  

افشای نقش گوگل در ایجاد هوش مصنوعی برای ارتش امریکا - اسپوتنیک افغانستان
افشای نقش گوگل در ایجاد هوش مصنوعی برای ارتش امریکا

به گفته رئیس امنیت، گوگل کروم"Google Chrome" جاستین شو، تنها هدف چنین بررسی دقیق، شناسایی و حذف نرم افزارهای ناخواسته در کامپیوتر است.
او در توییتر خود گفته است: "این ابزار یک بار در هفته کار می کند و فقط دارای امتیازات یک کاربر عادی را دارا است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала