تکنالوژی جدید تبدیل کثافت در روسیه

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر تکنالوژی جدید تبدیل کثافت در روسیه
تکنالوژی جدید تبدیل کثافت در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان انستیتوت فولاد و آلیاژهای مسکو تکنالوژی و یا روش های تبدیل کثافت های صنعتی و معیشتی با استفاده از حرارت زیاد را طرح ریزی کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان انستیتوت فولاد و آلیاژهای مسکو تکنالوژی و یا روش های تبدیل کثافت های صنعتی و معیشتی با استفاده از حرارت زیاد را طرح ریزی کرده اند. این روش بدون پخش مواد مضر صورت گرفته و همزمان می تواند انرژی برق تولید کند.
این دستگاه اولین آزمایشات تولید را به موفقیت سپری کرده است. مخترعان می گویند تکنالوژی آنها امکان می دهد مسئله از بین بردن کثافت دانی ها و تبدیل کثافت ها حل شود.
برای اساس این تکنالوژی جدید، یک کوره کوچک سالانه بیش از 170 هزار تن از کثافت های معیشتی جامد را تبدیل کرده و 34 هزار تن سرباره قابل استفاده برای تولید محصولات گوناگون ریخته گری از جمله برای جاده سازی و دیگر فراورده ها را تهیه می کند.
همچنین در جریان تبدیل کثافت هر ساعت حدود 2.5 تن بخار با دمای 400 درجه سانتی گراد و سالانه 432 هزار تن بخار ایجاد می شود و بیش از 4320 مگاوات برق تولید گردد، این مقدار برق برای تامین نیازهای یک شهر کوچک کفایت می کند.
طبق برآوردهای اولیه برای ساخت و راه اندازی کارخانه تبدیل کثافت بر اساس روش و تکنالوژی جدید حدود 80 میلیون یورو سرمایه گذاری لازم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала