گشایش پارک فوتبال جام جهانی 2018 در ولگاگراد

© Sputnik / Alexei Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر گشایش پارک فوتبال جام جهانی 2018 در ولگاگراد
گشایش پارک فوتبال جام جهانی 2018 در ولگاگراد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پارک جام جهانی فوتبال 2018 در شهر ولگاگراد روسیه گشایش یافت.

زبان شناسان ولگاگراد برای گردشگران جام جهانی 2018 جزوه 5 زبانه درست می کنند - اسپوتنیک افغانستان
زبان شناسان ولگاگراد برای گردشگران جام جهانی 2018 جزوه 5 زبانه درست می کنند
به گزارش اسپوتینک، در مراسم گشایش پارک جام جهانی فوتبال 2018 در شهر ولگاگراد روسیه سول کمپبل مدافع پیشین تیم فوتبال انگلیس و اندری کوسالاپوف شهردار ولگاگراد شرکت کرده بودند.

کمپبل گفت:- "من می دانم که «روتور» نتیجه خوبی در برابر منچستر یونایتد در گذشته گرفته بود و در آن زمان روتور تیم بسیار خوبی در شهر ولگاگراد بود. امیدوارم که باشگاه شما دوباره از لیگ دوم به لیگ برتر روسیه صعود کند، چرا که شما حال یک ورزشگاه بسیار خوب دارید".

او همچنین ابراز امیدواری کرد، که شهر ولگاگراد برای تیم انگلیسی در نخستین مسابقه از مرحله گروهی مسابقات جام جهانی با تونس خوش یمن باشد و تیم انگلیس در این مسابقه پیروز شود.

این پارک فوتبال در ساحل مرکزی شهر ولگاگراد در روزهای 7 و 8 اپریل به روی بازدیدکنندگان باز خواهد بود. در این پارک بازدیدکنندگان می توانند با ستارگان فوتبال روسی و خارجی، بازی در فضای باز، آزمونهای رسانه ای با جوایز، و همچنین از جاذبه های گردشگری لذت ببرند.

یادآوری می کنیم، که مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ 14 جون تا 15 جولای 2018 در 12 ورزشگاه در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала