رد اتهام نقض حریم هوایی افغانستان توسط پاکستان

© AP Photo / K.M. Chaudaryرد اتهام نقض حریم هوایی افغانستان توسط پاکستان
رد اتهام نقض حریم هوایی افغانستان توسط پاکستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاکستان با رد اتهام نقض حریم هوایی افغانستان اعلام کرد، که این گونه اتهام های بی اساس آرامش منطقه را بر هم می زند.

حمله راکتی پاکستان بر ولایت کنر - اسپوتنیک افغانستان
حمله راکتی پاکستان بر ولایت کنر
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم به استناد از داون نیوز، محمد فیصل سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت: چنین ادعاها صرفا باعث ایجاد تنش در منطقه شده و نظم و امنیت را خدشه دار می کند.

سخنگوی وزرات خارجه پاکستان خاطر نشان کرد، که اتهام‌زنی سران دولت وحدت ملی کابل در خصوص نقض حریم هوایی افغانستان بی‌اساس است.

وی افزود، حملات ما همه در داخل خاک پاکستان صورت گرفته و حتی موجب زخمی شدن برخی شهروندان ما نیز شده، هر چند کمپ اصلی تروریست‌ها در داخل خاک افغانستان بوده است.

عضو ارشد حزب نواز گفت: علیرغم اتهام‌زنی سران دولت کابل به اسلام آباد، خللی در تصمیم نخست وزیر پاکستان برای سفر به افغانستان پیش نیامد و شاهد خاقان عباسی با هدف بهبود پیوندهای دو کشور به افغانستان سفر کرد.

این سخنان را سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در حالی می گوید، که رسانه‌های افغانستانی سران دولت پاکستان را به نقض حریم هوایی افغانستان متهم کرده‌اند.

یادآوری می کنیم، که مدت‌ها است دولت مردان افغانستان مدعی هستند که پاکستان مناطقی را در شرق این کشور هدف حمله قرار داده و جان شهروندان این کشور را به خطر می‌اندازد.

از سوی دیگر پاکستان با رد اتهامات افغانستان اعلام کرده اتهام‌زنی دولت مردان کابل به تبعیت از امریکا و برای پوشاندن ضعف سیاسی آنان صورت می‌گیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала