گم شدن 6 کودک افغانستانی در ایران

© Sputnik / Zuhal Sarhadگم شدن 6 کودک افغانستانی در ایران
گم شدن 6 کودک افغانستانی در ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده انتظامی گرمسار ایران خبر داد، که 6 کودک افغانستانی به تاریخ 12 حمل گم شده اند.

ندا - تکرار حادثه ستایش کوچک در ایران - اسپوتنیک افغانستان
تکرار حادثه "ستایش " در ایران - اینبار تجاوز و قتل ندای شش ساله
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، ابوذر قربانی فرمانده انتظامی گرمسار ایران شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن تائید خبر مفقود شدن شش کودک در گرمسار، بیان کرد: این کودکان که همگی از شهروندان افغانستان هستند، ساعت هشت شب دوازدهم ماه حمل 97 از خانه بیرون شده و هنوز باز نگشته اند و تاکنون از سرنوشت آنها خبری در دست نیست.

وی افزود: این کودکان زمانی از منزل بیرون شده اند، که والدین آنها در خانه نبوده اند. همچنین پدر و مادر این کودکان که بزرگترین آنها 12 ساله و کوچکترین آنها سه ساله هستند، روز پس از آن به کلانتری گم شدن فرزندان شان را گزارش می دهند و ناجا بلافاصله تحقیقات برای یافتن آنها را آغاز می کند.

فرمانده انتظامی گرمسار گفت: طبق تحقیقات پولیس این دو پسر و چهار دختر، سه تا 12۱۲ ساله از دو خانواده، با یک دستگاه خودروی سواری به سمت تهران حرکت کرده و در یکی از میادین تهران پیاده شده اند که این موضوع به جدّ در دستور کار پولیس گرمسار و تهران قرار گرفته است.

قربانی بیان کرد: محمد 12 ساله که برادر بزرگتر است چند ماه پیش نیز به تهران فرار کرده و مشغول تکدی گری بوده است که توسط شهروندان به اورژانس اجتماعی تحویل و پس از آن به خانواده خود در گرمسار بازگردانده می شود.

وی افزود: بر اساس اظهارات خانواده و راننده خودرویی که کودکان را به تهران برده و پیشینه این فرزند ارشد خانواده به نظر می رسد این شش کودک به منظور کسب درآمد از راه تکدی گری به تهران عزیمت کرده باشند.

او همچنین گفت، پولیس آگاهی ولایت سمنان عکس و مشخصات آنان را به سراسر کشور اعلام و به صورت جدی در حال پیگیری موضوع است و نیروی انتظامی از مردم خواسته تا در صورت مشاهده این کودکان مراتب را اطلاع دهند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала