رکورد فروش فلم تایتانیک در امریکا شکسته شد

© AP Photo / Blue Star Lineرکورد فروش فلم تایتانیک در امریکا شکسته شد
رکورد فروش فلم تایتانیک در امریکا شکسته شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» رکورد فروش فلم «تایتانیک» را شکست و به سومین اثر پر فروش تاریخ سینمای امریکا مبدل شد.

در انگلستان نامه یک مسافر «تایتانیک» به 126 هزار پوند فروخته شد - اسپوتنیک افغانستان
در انگلستان نامه یک مسافر «تایتانیک» به 126 هزار پوند فروخته شد
به گزارش اسپوتینک به نقل از تابناک، فلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» به کارگردانی رایان کوگلر همچنان به تاریخ‌سازی ادامه می‌دهد و در ادامه فروش چشمگیر خود به سومین اثر پرفروش تاریخ سینما در امریکای شمالی تبدیل شد.
این فلم پرهزنیه از کمپانی دیزنی هفته گذشته توانست با عبور از فلم «تایتانیک» اثر مشهور جیمز کامرون پس از فیلم‌های «آواتار» و «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» در جایگاه سوم پرفروش‌های تاریخ سینما در امریکا قرار بگیرد.

این در حالیست، که در نقطه برابر «پلنگ سیاه» در گیشه جهانی تا کنون به فروشی بالاتر از یک میلیارد و 290 میلیون دالر دست پیدا کرده است که هنوز با رکورد «تایتانیک» فاصله بسیار دارد و بعید به نظر می‌رسد که حتی به نزدیکی آن برسد.
در فلم «پلنگ سیاه» تقریبا تمام بازیگران اصلی سیاه‌پوست هستند و از این نظر در تاریخ فلم‌های ابرقهرمانی بی‌نظیر است. در این فلم داستان قومی پیشرفته و با نیرو‌های ابرقهرمانی در افریقا روایت می‌شود.

یادآوری می کنیم، که  فلم «تایتانیک» سال 1997 اکران شد و در نهایت در امریکا به فروش 659 میلیون و 500 هزار دالری دست پیدا کرد. البته فروش جهانی این فلم بیش از 2 میلیارد دلر بود و اکنون عنوان دومین فلم پرفروش تاریخ را در اختیار دارد.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала