Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

چین در جنگ تجاری با امریکا تسلیم شد

© AP Photo / Alex Brandonچین در جنگ تجاری با امریکا تسلیم شد
چین در جنگ تجاری با امریکا تسلیم شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور چین اعلام آمادگی این کشور را برای کاهش تعرفه موترهای وارداتی و بهبود حفاظت از مالکیت معنوی در کشور اعلام کرد.

چین از جنگ تجاری با امریکا نمی ترسد - اسپوتنیک افغانستان
چین از جنگ تجاری با امریکا نمی ترسد
به گزارش اسپوتنیک، ژی جین پینگ رئیس جمهور چین در انجمن اقتصادی شهر بیو گفت:- "دروازه های باز چین بسته نخواهند شد، بر عکس، آنها بیشتر و بیشتر باز خواهند شد".

بر اساس این گزارش، این اقدام های اعلام شده توسط پکن برای تضعیف تنش در پیوند با پیوندهای بازرگانی بین چین و ایالات متحده امریکا طراحی شده است.

رئیس جمهور چین به طور مستقیم اگر چه به سخنان ترامپ اشاره نکرد، اما او گفت که ما از پیشرفت زمینه های تجاری با دیگر کشورها از جمله امریکا استقبال می کنیم.

در همین حال راجیو بیسواس یک اقتصاد دان درباره سخنان رئیس جمهور چین چنین گفت: سخنان رئیس جمهور شی می تواند، پایه بسیارخوبی برای آغاز گفت و گو میان امریکا و چین در سازمان تجارت جهانی و رسیدن به توافق درباره حقوق مالکیت معنوی در چین ایجاد کرد.

پیش از این دونالد ترامپ در تویترش نوشته بود، که از دست دادن اقتصاد ایالات متحده امریکا برای چین ضرر نزدیک به 300 میلیارد دالر در سال 2018 خواهد داشت.

یادآوری می کنیم، که آغاز جنگ تجاری چین و امریکا از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا با وضع تعرفه بر فولاد و آلومینیوم آغاز شد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала