استفاده طیاره‌های بدون سرنشین امریکایی توسط اوکراین علیه روسیه

© AP Photo / Leslie Pratt, US Air Forceاستفاده طیاره‌های بدون سرنشین امریکایی توسط اوکراین علیه روسیه
استفاده طیاره‌های بدون سرنشین امریکایی توسط اوکراین علیه روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حال حاضر اوکراین مجهز با پهپادهای متوسط و بزرگ خود نیست و بر فراز قلمرو این کشور پهپادهای نظامی امریکایی پرواز می‌کنند. یکی از مهمترین علل پرواز این پهپادها کشف اطلاعات و جاسوسی از مواضع واقع در قلمرو روسیه می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی نیروهای عملیات‌های خاص قوای مسلح اوکراین خبر داده است که نظامیان اوکراینی آموخته اند چگونه اطلاعات لازم را از طیاره‌های بدون سرنشین امریکایی MQ-9 Reaper، بدست آورند.

نظامیان اوکراینی می‌توانند اطلاعات و ویدیوهای Gorgon Stare ضبط شده توسط طیاره‌های بدون سرنشین امریکایی MQ-9 Reaper را بدست آورند.

مسلح ساختن اوکراین از سوی آمریکا ادامه دارد - اسپوتنیک افغانستان
مسلح ساختن اوکراین از سوی آمریکا ادامه دارد

در حال حاضر اوکراین دارای طیاره‌های بدون سرنشین متوسط و بزرگ نمی‌باشد و بر فراز قلمرو این کشور پهپادهای نظامی امریکایی پرواز می‌کنند. این پهپادها بطور کل برفراز منطقه دنباس پرواز می‌کنند و چندین بار در آسمان منطقه کریمه نیز دیده شده اند. یکی از مهم‌ترین علل پرواز این پهپادها کشف اطلاعات و جاسوسی از مواضع واقع در قلمرو روسیه می‌باشد.در خبرنامه فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین آمده است: "در جریان کورس‌های آموزشی، اشتراک‌کنندگان مهارت‌های نظری و عملی پلانگذاری عملیات‌ها براساس استاندردها و روش‌های ناتو، را آموخته اند".

پهپادهای نظامی امریکایی MQ-9 Reaper قادر به ضبط ویدیو و عکس‌برداری بوده و مجهز با سیستم مادون سرخ و هدایت لیزری می‌باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала