ترامپ حق تصمیم گیری درباره جنگ سوریه را ندارد

© AFP 2023 / Nicholas Kammترامپ حق تصمیم گیری درباره جنگ سوریه را ندارد
ترامپ حق تصمیم گیری درباره جنگ سوریه را ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک سناتور حزب دموکرات امریکا اعلام کرد،که رئیس جمهور امریکا حق تصمیم گیری درباره جنگ سوریه را ندارد.

ترامپ: تصمیم در مورد سوریه عنقریب اتخاذ خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: تصمیم در مورد سوریه عنقریب اتخاذ خواهد شد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از صنا، برنی سندرز سناتور حزب دموکرات با محکوم کردن تصمیم دونالد ترامپ از کنگره امریکا خواست که در این مورد تصمیم گیری کند.

وی با اشاره به اینکه ترامپ به روسیه درباره حمله راکتی به سوریه هشدار داده است٬ درباره حقوق رئیس جمهوری درمورد فرمان جنگ شفاف سازی کرد.

نامزد درون حزبی دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 امریکا در این باره گفت:- "رئیس جمهور ترامپ هیچگونه مشروعیت قانونی در مورد تصمیم‌گیری برای آغاز جنگ در سوریه ندارد. کنگره امریکا باید مشخص کند که آیا وارد جنگ شویم یا خیر. کنگره نباید حق خود را به رئیس جمهوری تفویض کند".

وی در ادامه افزود:- "نباید فراموش کنیم که ما 17 سال در افغانستان و 15 سال در عراق بودیمف که نتیجه آن بی‌ثباتی شدید در منطقه، مرگ‌ و میرهای بسیار و هزینه چند هزار میلیاردی برای مالیات دهندگان امریکایی بود. اگر رئیس جمهور ترامپ باور دارد که گسترش جنگ در سوریه ثبات را به منطقه می‌آورد و به نفع مردم امریکاست، باید با طرح خود به کنگره برود".

یادآوری می کنیم، که رئیس جمهور امریکا در جریان دیدار با والیان اظهار داشته بود، که تصمیم درباره چگونگی واکنش امریکا به رویدادهای اخیر در غوطه شرقی در آینده بسیار نزدیک اتخاذ خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала