رسانه های که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه قصد دخالت را داشتند

© AP Photo / Pavel Golovkinرسانه های که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه قصد دخالت را داشتند
رسانه های که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه قصد دخالت را داشتند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیسیون شورای فدراسیون برای پشتیبانی از حاکمیت دولت روسیه گزارش داد، که نشریه «مدوزا» و ایستگاه رادیویی «اکو قفقاز» و چندین رسانه دیگر در انتخابات ریاست جمهوری روسیه تلاش می کردند که تاثیر گذار باشند.

آخرین ارقام از انتخابات ریاست جمهوری روسیه - اسپوتنیک افغانستان
آخرین ارقام از نتایج انتخابات ریاست جمهوری روسیه
به گزارش اسپوتنیک، اندری کلیموف رئیس کمیسیون شورای فدراسیون روسیه برای پشتیبانی از حاکمیت دولت روسیه گفت:- "نشریه «مدوزا» و ایستگاه رادیویی «اکو قفقاز» در میان 12 رسانه دیگر در انتخابات ریاست جمهوری روسیه تلاش می کردند که تاثیر گذار باشند".

به گفته وی، «رادیو آزادی» و پروژه های آن «کریم. رئالی»، «قفقاز رئالی»، «سیبیر رئالی» و «ایدئال رئالی»؛ «صدای امریکا»، شبکه تلویزیونی «زمان واقعی»، دویچه وله، بی بی سی و ایستگاه رادیویی IFR رسانه های هستند که می خواستند بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه تاثیر بگذارند.

کلیموف در ادامه گفت:- "این رسانه ها در «روز سکوت» از همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نپرداخته و پروپاگندا برای یک نامزد مشخص می پرداختند.

یادآوری می کنیم، که انتخابات ریاست جمهوری فدراسیون روسیه به تاریخ 18مارچ 2018 برگزار شد که در آن ولادیمیر پوتین رئیس جمهور کنونی روسیه با بدست آوردن بلندترین آرا دوباره به ریاست جمهوری روسیه انتخاب شد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала