خامنه‌یی: حمله به سوریه ضربه به امت اسلامی است

© AFP 2023 / Iranian Supreme Leader's Websiteخامنه‌یی: حمله به سوریه ضربه به امت اسلامی است
خامنه‌یی: حمله به سوریه ضربه به امت اسلامی است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همزمان با حمله مشترک امریکا ، فرانسه و بریتانیا به پایگاه های نظامی سوریه که با حمایت کامل برخی کشورهای اسلامی از جمله عربستان صورت گرفت، رهبر ایران در دیدار با سفرای کشورهای اسلامی گفت: "ذلت از این بیشتر برای یک دولت و ملت؟ پولش را می‌گیرند و او را گاو شیرده خطاب می‌کنند".

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری صنا، آیت الله خامنه‌یی، رهبر ایران صبح امروز 25 حمل ، در دیدار با سفرای کشورهای اسلامی گفت: در مقابل این حوادث باید بیدار شویم و حواسمان را جمع کنیم، ملتهای اسلامی، کشورهای اسلامی، دولتهای مسلمان، باید تجربه اندوزی کنند.
او حمله به سوریه را ضربه به امت اسلامی تعبیر کرد و گفت: هدف فقط کشور سوریه یا کشور عراق یا کشور افغانستان نیست، هدف حضور اسلام در این منطقه است، به این می خواهند صدمه بزنند.
رهبر ایران با بیان اینکه دولت‌های اسلامی خودشان را در خدمت اهداف امریکا و بعضی کشورهای غربی متجاوز قرار ندهند، گفت: کشورهای اسلامی خود را در خدمت اهداف امریکا قرار ندهند، این افتخاری نیست برای یک کشور مسلمان که امریکا علنا می‌گوید ما به اینها به چشم گاو شیرده نگاه می‌کنیم. ذلت از این بیشتر برای یک دولت و ملت؟ پولش را می‌گیرند و او را گاو شیرده خطاب می‌کنند.
یادآوری می کنیم، که ایالات متحده امریکا و متحدانش بیش از 100 راکت بالای سوریه شلیک کرده اند. حملات از دو کشتی نیروی دریایی ایالات متحده مستقر در دریای سرخ، هواپیمای تاکتیکی از فراز مدیترانه و همچنین بمب افکن های B-1B از منطقه الطنف صورت گرفته است.
این حملات بالای پایگاه های نظامی و مناطق غیر نظامی سوریه، از ساعت 3:42 تا ساعت 5:10 دقیقه به وقت محلی در تاریخ 14 اپریل صورت گرفت. گفته می‌شود که یک سوم راکت های شلیک شده توسط نیروی هوایی سوریه از بین برده شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала