71 راکت ائتلاف غربی در سوریه رهگیری شد

© AP Photo / Hassan Ammar71 راکت ائتلاف غربی در سوریه رهگیری شد
71 راکت ائتلاف غربی در سوریه رهگیری شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سیستم دفاع هوایی سوریه بیش از 71 راکت کروز ائتلاف غربی را رهگیری کرد.

ولادیمیر پوتین: حمله ائتلاف غرب به سوریه یک اقدام تجاوزکارنه علیه یک کشور مستقل است - اسپوتنیک افغانستان
ولادیمیر پوتین: حمله ائتلاف غرب به سوریه تجاوز علیه یک کشور مستقل است
به گزارش اسپوتنیک، سیستم دفاع هوایی سوریه بیش از 103 راکت کروز شلیک شده به سوی این کشور، 71 راکت کروز ائتلاف غربی رهگیری و نابود کردند.

سرگئی رودسکوی مدیر دفتر عملیات های نظامی نیروهای مسلح روسیه در نشست خبری امروز گفت:- "سیستم دفاع هوایی سوریه 71 راکت شلیک شده امریکایی، انگلیسی و فرانسوی را رهگیری نموده است".

ردوسکوی گفت:- "سیستم دفاع هوایی سوریه بر اساس سیستم دفاع هوایی شوروی، موفقانه راکت های شلیک شده از هواپیماها و کشتی های جنگی را دفع کرده است".

وی خاطر نشان کرد، که نیروهای دفاع هوایی سوریه با از بین بردن بیشترین راکت های شلیک شده غرب، نشان دادن که از سطح بالی آموزش برخوردار شده اند، چرا که این نیروها توسط متخصصان روسی آموزش دیده اند".

نماینده ستد عمومی نیروهای مسلح روسیه اضافه کرد، که حملات ایالات متحده و متحدانش به سوی چندین میدان هوایی سوریه از جمله پایگاه هوایی شریات شلیک شده بود که در نتیجه برخورد این راکت ها، به میدان هوایی آسیب نرسیده است، اما تنها برخی اشیایی که قابل استفاده نبودند تخریب شده است.

 وی گفت:- "بر اساس اطلاعات اولیه، تاکنون در میان غیر نظامیان و پرسنل نظامی ارتش سوریه تلفات وجود ندارد".

رودسکوی افزود، وضعیت در شهر های سوریه آرام است. 

امریکا و متحدانش امروز صبح بیش از 100 راکت را به بهانه حمله کیمیاوی دولت سوریه در غوطه شرقی، به سوی سوریه شلیک کردند.

یادآوری می کنیم، که این حملات از دو کشتی نیروی دریایی ایالات متحده مستقر در دریای سرخ، هواپیمای تاکتیکی از فراز مدیترانه و همچنین بمب افکن های B-1B از منطقه الطنف صورت گرفته است.

این حملات بالای پایگاه های نظامی و مناطق غیر نظامی سوریه، از ساعت 3:42 تا ساعت 5:10 دقیقه  به وقت محلی در تاریخ 14 اپریل صورت گرفت. گفته می شود که یک سوم راکت های شلیک شده توسط نیروی هوایی سوریه از بین برده شده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала