اسد: پس از حملات راکتی، مردم سوریه بیشتر از پیش متحد شده اند

© AP Photo / Syrian Presidency Facebook pageاسد: پس از حملات راکتی، مردم سوریه بیشتر از پیش متحد شده اند
اسد: پس از حملات راکتی، مردم سوریه بیشتر از پیش متحد شده اند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور سوریه در ملاقات با اعضای پارلمان روسیه گفته است که مردم سوریه پس از حملات راکتی ائتلاف غربی بر این کشور، بیشتر از پیش متحد شده اند و دیگر از ناتو نمی‌ترسند.

به گزارش اسپوتنیک، دمیتری سالبین، عضو پارلمان روسیه و رئیس گروه ارتباطی با پارلمان سوریه گفت که بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در دیدار با اعضای پارلمان روسیه گفته است که "سوریه با عدم توجه به اقدامات غرب، به پیشرفت و توسعه ادامه خواهد داد،  مردم سوریه پس از حملات راکتی بیشتر از پیش متحد شده اند و دیگر از ناتو هراسی ندارند".

اسد همچنان گفته است که برای بازسازی اقتصاد سوریه نیاز به ۴۰۰ میلیارد دالر است.

پس از حمله راکتی بر سوریه، بشار اسد تسلیحات دفاعی شوروی را ستود - اسپوتنیک افغانستان
پس از حمله راکتی بر سوریه، بشار اسد تسلیحات دفاعی شوروی را ستود

رئیس جمهور سوریه گفته است که خواستار کار و فعالیت شرکت‌های نفتی غربی در سوریه نمی‌باشد، و به شرکت‌های روسی ترجیح قایل است.

به تاریخ ۱۱ اپریل هیأت پارلمانی روسیه به رهبری دمتری سابلین، رئیس گروه ارتباطی با پارلمان سوریه طی یک سفر رسمی وارد سوریه شدند.

براساس اطلاعات وزارت دفاع روسیه، دیروز (شنبه، ۱۴ اپریل) بر اماکن نظامی و ملکی سوریه حملهٔ راکتی توسط طیاره‌ها و کشتی‌های ایالات متحده امریکا، بریتانیا و فرانسه صورت گرفت. براساس اطلاعات این وزارت، از جمله ۱۰۳ راکت کروز پرتاب‌شده، سیستم دفاع هوایی سوریه قادر به رهگیری ۷۱ راکت شد. حملهٔ راکتی توسط سیستم‌ها اس — ۱۲۵ و اس — ۲۰۰، "بوک"، "کوادرات" و "اسا"، که در زمان شوروی ساخته شده بودند، دفع شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала