امریکا: تا زمانى كه به هدف خود نرسيم، از سوریه خارج نمی شویم

© AP Photo / Mary Altafferامریکا: اگر به هدف خود برسیم، از سوریه بیرون می شویم
امریکا: اگر به هدف خود برسیم، از سوریه بیرون می شویم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده نیروهای خود را از سوریه خارج نخواهد کرد، تا زمانی که به اهداف تعیین شده دست نیابد.

نیکی هیلی: امریکا آمادهٔ حملهٔ دوباره به سوریه است - اسپوتنیک افغانستان
نیکی هیلی: امریکا آمادهٔ حملهٔ دوباره به سوریه است
به گزراش اسپوتنیک، نیکلی هیلی نماینده امریکا در سازمان ملل متحد گفت:- "ما نخواهیم رفت تا زمانی که مطمئن شویم که ما تمام وظایف را انجام داده ایم."

او افزود: کاری که او (ترامپ) انجام داده این بوده، که با متحدانمان صحبت کرده و گفته که لازم است آنها کار بیشتری انجام دهند و نباید این طور باشد که تنها ما در آنجا کار انجام دهیم.

دیپلمات امریکایی اضافه کرد:- "بگذار خیلی روشن بگویم. اگر ما از آنجا بیرون شویم ــ و زمانی که خارج شویم ــ به‌خاطر این است که ببینیم کارها دارند پیش می‌‌روند".

پیش از این، مقام های امریکایی ادعا کرده بودند، که هدف آنها در سوریه تنها مبارزه با داعش است.

این در حالیست، که داج باند تحلیلگر سیاسی اندیشکده «نشنل انترست» با بررسی بیرون شدن امریکا از سوریه تاکید می کند و می نویسد که مشکلات سوریه توسط امریکا قابل حل نیستند و به نظر می رسد واشنگتن باید آینده سوریه را به دیگر بازیگران واگذار کند و  واشنگتن باید هزینه اقدامات نظامی اش را از متحدان منطقه ای بگیرد.

یادآوری می کنیم، که ایالات متحده امریکا و متحدانش بیش از 100 راکت بالای سوریه شلیک کرده اند. حملات از دو کشتی نیروی دریایی ایالات متحده مستقر در دریای سرخ، هواپیمای تاکتیکی از فراز مدیترانه و همچنین بمب افکن های B-1B از منطقه الطنف صورت گرفته است.

این حملات بالای پایگاه های نظامی و مناطق غیر نظامی سوریه، از ساعت 3:42 تا ساعت 5:10 دقیقه  به وقت محلی در تاریخ 14 اپریل صورت گرفت. گفته می شود که یک سوم راکت های شلیک شده توسط نیروی هوایی سوریه از بین برده شده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала