تلگرام در روسیه فیلترینگ را دور زد

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر تلگرام در روسیه فیلترینگ دور زد
تلگرام در روسیه فیلترینگ دور زد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تلگرام به طور کامل در روسیه به کار افتاد و تمام شهروندان روسیه توانستند فیلترینگ را که توسط سازمان نظارت بر رسانه صادر شده بود، دور بزنند.

به گزارش اسپوتنیک، تلگرام اکنون بدون استفاده از جستجوگر و VPN کار می کند ،بنابراین هرکاربر میتواند بدون محدودیت از آن استفاده کند ،فقط نسخه وب پیم رسان تلگرام در دسترس نیست.
پیش ازاین موسس تلگرام اعلام کرده بود که، تلگرام با استفاده از روش هایی که در آن نیاز به انجام کارهای اضافی از سوی کاربران نیست، فیلترینگ را دور خواهد زد. 

یک دادگاه در روسیه اجازه مسدود کردن تلگرام را داد - اسپوتنیک افغانستان
یک دادگاه در روسیه اجازه مسدود کردن تلگرام را داد

به تاریخ 6 اپریل 2018 سازمان نظارت بر رسانه های روسیه از دادگاه درخواست کرد، که به خاطر امتناع تلگرام از واگذاری کلید های رمزگشایی به سازمان امنیت فدرال روسیه مجوز فیلترینگ این پیام رسان را صادر کند. وکلای مدافع تلگرام اعلام کردند، که درخواست های سازمان امنیت روسیه از تلگرام به دلایل فنی قابل اجرا نیست.
در همین زمینه پاول دوروف موسس تلگرام اعلام کرد، که این پیام رسان به چنین کاری تن درنخواهد داد، چون مدافع آزادی بیان و مصئونیت زندگی خصوصی است. روز 13 اپریل یکی از دادگاه های محلی مسکو درخواست سازمان نظارت بر رسانه های روسیه درباره فیلترینگ و مسدودیت تلگرام در روسیه را پذیرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала