رفتار وحشیانه ارباب سعودی با مستخدم فیلیپینی +عکس

CC BY-SA 4.0 / B.alotaby / Riyadh Skylineرفتار وحشیانه ارباب سعودی با مستخدم فیلیپینی
رفتار وحشیانه ارباب سعودی با مستخدم فیلیپینی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک کارفرمای سعودی بعد از مدت‌ها آزار رساندن و عدم پرداخت دستمزد به مستخدمش، او را مجبور به خوردن مایع سفیدکننده کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بدرفتاری و هتک حرمت کارگران خارجی شاغل در عربستان سعودی بازهم جنجال برانگیز شد و این‌بار یک بانوی مستخدم فیلیپینی به خاطر اقدام عجیب کارفرمایش به بیمارستان برده شد.
خبرگزاری فرانسه گزارش کرده، یک مستخدم فیلیپینی شاغل در عربستان سعودی بعد از این که کارفرمایش او را به نوشیدن مایع سفیدکننده مجبور کرد، حالش به وخامت کشید و به بیمارستان برده شد.
وزارت خارجه فیلیپین به دنبال بروز این حادثه با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این اقدام اعلام کرد: «ما با کمک مقام‌های شهر جیزان نسبت به احقاق حقوق آنجس مانسیلیا تلاش می‌کنیم.» 

کنسولگری فیلیپین در شهر جده نیز در این زمینه گفت که این تبعه فیلیپینی از سال 2016 در عربستان مشغول به کار بوده و از سوی کارفرمای خود مورد آزار فیزیکی قرار گرفته و حتی دستمزد او نیز پرداخت نشده است.
مشابه چنین حادثه‌ای علیه مهاجران جویای کار فیلیپینی در غرب آسیا چندی قبل در کویت رخ داد که در جریان آن جنازه یک کارگر فیلیپینی در یک فریزر پیدا شد.
مقام‌های فیلیپینی درباره این ماجرا در کویت نیز از دستگیری عاملان اصلی این قتل که جسد مقتول را در فریزری گذاشته بودند، خبر دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала