جنرال امریکایی: راکت های پوتین را باید باور کرد

جنرال امریکایی: راکت های پوتین را باید باور کرد
جنرال امریکایی: راکت های پوتین را باید باور کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک تن از جنرالان ارتش امریکا میگوید که، سخنان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را در مورد داشتن سلاح " شکست ناپذیر" مسکو،باید باور کرد.


به گزارش اسپوتنیک، به نقل از، DefenseNews رئیس فرماندهی استراتژیک ایالات متحده، جنرال جان هایتن، در بیانیه‌ای گفته است که واشنگتن شواهدی را مبنی بر اینکه روسیه دارای یک راکت مافوق صوت "شکست ناپذیر" است، در دسترس ندارد، اما او خواستار باور به سخنان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درمورد " داشتن سلاح های مدرن شد که در مسکو ساخته شده است."
هایتن گفته است:" من هیچ اطلاعاتی را در مورد امکانات مورد استفاده برای نظارت بر آنها به شما داده نمی توانم. علاوه براین، من جزئیات تخنیکی در مورد قابلیت این راکت ها را نیز به شما نخواهم گفت. اما من می توانم بگویم که ما شاهد هستیم که روسیه و چین بار ها سلاح های هسته‌ای شان را آزمایش نمودند.  

نمایش راکت روسی خنجر در جریان پیام پوتین - اسپوتنیک افغانستان
نمایش راکت روسی "خنجر" در جریان پیام پوتین

او مشخص نکرده است که آیا راکت های روسی در حال توسعه است ویا اکنون مرحله آزمایشی را میگذراند ، اما او تاکید کرد که به اظهارات پوتین باید با جدیت کامل برخورد صورت گیرد. جنرال گفت: "شما باید به اظهارات ولادیمیر پوتین درباره آنچه که او بالای آن در حال کار کردن هست" باور داشته باشید.
به گفته وی، در سال های اخیر، ایالات متحده نیز آزمایش های سلاح های مافوق صوت را انجام داده است، اما این آزمایشات "کاملا موفق" نبودند و به حالت تعلیق آورده شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала