ستاره پورنوگرافی: اگر ترامپ را شکست دهم پول حق‌السکوت را اهدا می‌کنم

© AP Photo / 60 Minutes via APستاره پورنوگرافی: اگر ترامپ را شکست دهم پول حق‌السکوت را اهدا می‌کنم
ستاره پورنوگرافی: اگر ترامپ را شکست دهم پول حق‌السکوت را اهدا می‌کنم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیگر معروف پورنو،استورمی دنیلز، اعلام کرد در صورتی که در پرونده مربوط به رابطه‌اش با دونالد ترامپ پیروز شود، مبلغ 130 هزار دالر حق‌السکوتش را اهدا می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه هیل، "استفانی کلیفورد" که به نام «استورمی دنیلز» نیز شهرت دارد ، و گزارش شد که در سال 2006 با دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا رابطه غیراخلاقی داشته است در گفتگو با مجله «پنت هاوس» اعلام کرد: اگر در پرونده اخیر بتوانم دونالد ترامپ و وکیلش مایکل کوهن را شکست دهم، مبلغ 130 هزاردالری را که از آنها دریافت کرده‌ام به نام این دو شخص (کوهن و ترامپ) به «فدراسیون فرزندپروری مریکا» اهدا خواهم کرد.
دنیلز در ادامه مصاحبه‌اش گفت: من از کارم شرمنده نیستم. نمی توانید من را سرزنش کنید. 

بازیگر فلم‌هایپورنو تصمیم گرفت ترامپ را رسوا کند - اسپوتنیک افغانستان
بازیگر فلم‌های"پورنو" تصمیم گرفت ترامپ را رسوا کند

در پی جنجال برانگیز شدن رابطه غیراخلاقی دونالد ترامپ با استورمی دنیلز، مایکل کوهن (وکیل ترامپ) طی یک توافق محرمانه پذیرفته بود که مبلغ 130 هزاردالر به عنوان حق السکوت به این زن بپردازد تا او را مجبور به سکوت کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که این مبلغ تنها چند روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2016 امریکا به این زن پرداخت شده است. مایکل کوهن گفته بود که این مبلغ را از جیب خودش به استورمی داده است.
وکیل ترامپ پیشتر از این بازیگر زن فیلم‌های غیر اخلاقی درخواست کرده بود که به دلیل نقض توافق محرمانه، 20 میلیون دالر خسارت به آنها بپردازد.
استورمی دنیلز دو روز پیش در جلسه استماعیه «مایکل کوهن» در دادگاه نیویورک شرکت کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала