امریکا از احیای دوباره داعش سخن گفت

© AP Photo / Militant websiteامریکا از احیای دوباره داعش سخن گفت
امریکا از احیای دوباره داعش سخن گفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنرال امریکایی معتقد است که فعالیت هسته های سازمان تروریستی «دولت اسلامی» داعش، (سازمان ممنوع در روسیه) در سوریه دوباره رشد نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه امریکایی Washington Examiner می نویسد نماینده ائتلاف تحت رهبری ایالات متحده، دگروال رایان دیلون ضمن ابراز این مطلب گفته است که ، "در برخی از مناطق غرب رودخانه فرات، که توسط مقامات سوریه کنترل می شود، احیای و یا حتی بازگشت هسته های "دولت اسلامی" رخ داده است.
به گفته دیلون، قبلا گفته می شد که 98 درصد از خاک سوریه ازدست تروریست ها آزاد شده است. اما اخیرا وضعیت بدتر شده است و اکنون می توان گفت که حدود 90 درصد از قلمرو کشور توسط داعش کنترل نمی شود، به عباره دیگر 10 در صد خاک سوریه در دست ترویست ها قرار دارد. 

Директор Федеральной службы безопасности Александр Бортников выступает на заседании коллегии Федеральной службы безопасности в Москве - اسپوتنیک افغانستان
داعش به سرعت احیا میگردد
 
روزنامه می نویسد، جنرال جوزف وتل، رئیس فرماندهی نیروهای مسلح ایالات متحده در خاورمیانه، پیش از این دربارۀ چنین رقمی سخن گفته بود.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده نیز اخیرا، تقریبا در مورد شکست کامل گروه تروریستی داعش در سوریه و پایان قریب الوقوع کمپین نظامی امریکا در آن کشور اظهار نظرنمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала