انفجار موتورهواپیمای امریکایی جان یک خانم را گرفت + عکس

© Flickr / InSapphoWeTrustانفجار موتورهواپیمای امریکایی جان یک خانم را گرفت + عکس
انفجار موتورهواپیمای امریکایی جان یک خانم را گرفت + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک فروند هواپیمای مسافربری در ایالات متحده عصر دیروز به دلیل بروز مشکل و انفجار یکی از موتورها مجبور به فرود اضطراری شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از " Fox news" پرواز شماره 1380 مربوط به شرکت Southwest از نیویورک به دالاس فرود اضطراری کرد. یکی از موتور های هواپیما منفجر و باعث شکستن شیشه هواپیما شد. مسافر خانمی که در کنار پنجره نشسته بود به درون موتور کشیده شد و جان خود را از دست داد.
به دنبال این حادثه، هواپیما که حامل 143 مسافر و 5 خدمه پرواز بود، مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه فیلادلفیا می‌شود. هفت از زخمی ها جراحات سطحی داشتند، اما وضعیت یکی از آنها وخیم گزارش شده بود.این نخستین تلفات انسانی یک شرکت هواپیمایی آمریکایی از سال ۲۰۰۹ به این طرف است. 

تحقیقات در مورد علت دقیق حادثه آغاز شده و همچنان ادامه دارد. اما گزارش اولیه حاکی از نشت سوخت به داخل یکی از موتورهاست که موجب انفجار و پرتاب قطعات آن به سمت بدنه و پنجره هواپیما شده است.
به دنبال شکسته شدن یکی از پنجره‌ها و مکش شدید هوا از داخل به بیرون هواپیما، سر یکی از مسافران که نزدیک آن نشسته بود به شدت به پنجره برخورد می‌کند، که در نهایت منجر به مرگ او می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала