امریکا از واکنش مسکو نسبت به پرواز راکت هایش از فراز روسیه می ترسد

© Sputnik / Sergey Kazakامریکا از واکنش مسکو نسبت به پرواز راکت‌هایش از فراز روسیه می ترسد
امریکا از واکنش مسکو نسبت به پرواز راکت‌هایش از فراز روسیه می ترسد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
واشنگتن ترس دارد در صورت پیاده سازی برنامه پروژه نظامی "حمله جهانی سریع" که اگر راکت های امریکا از فراز روسیه عبور کند، با واکنش شدید مسکو مواجه خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک با اشاره به گزارش مرکز تحقيقات کنگره آمريکا، برپایه پروژه نظامی "حمله جهانی سریع" نیروهای نظامی امریکا را ملزم و قادر به حمله راکتی و حتی اتمی، به هر نقطه‌ای از جهان و در زمان کمتر از یک ساعت می‌سازد.
براساس این سند، چنین نظریه می تواند شرایط ایالات متحده را برای " سد نفوذ و شکست دادن دشمن" افزایش دهد و به این کشور اجازه می دهد تا به اهداف مهم در هر نقطه ای از جهان حمله کنند.
خاطر نشان می‌گردد که در صورت حمله با استفاده از سلاح های غیر هسته ای از سوی ارتش امریکا بالای دشمن فرضی، ممکن است این راکت ها از فراز روسیه ویا چین عبور کرد. اما امریکا به نوبه خود از آن ترس دارد که در چنین یک وضعیت مسکو و چین بدون ان که به اصل موضوع پی برده باشند در مقابل از سلاح هسته ای کار بگیرند.
همچنین در این سند بیان شده که به منظور کاهش "خطر سوء تفاهم"، واشنگتن می تواند پیش از پیش روسیه را از برنامه پرتاب راکت های بالستیک با سرگلوله غیر هسته ای اطلاع دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала