آمار قربانیان تیراندازی ها در مکاتب امریکا منتشر شد

© AP Photo / Greg Wahl-Stephensآمار قربانیان تیراندازی ها در مکاتب امریکا منتشر شد
آمار قربانیان تیراندازی ها در مکاتب امریکا منتشر شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های امریکایی گزارش دادند که در طول 19 سال حوادث تیراندازی ها در ایالات متحده، بیش از 208 هزار کودک را تحت تاثیر قرار داده است .

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه‌ای The Washington Post در گزارشی نوشته است که، بیش از 208 هزار جوان زیر سن در 19 سال گذشته در حوادث مربوط به استفاده از سلاح گرم در مکاتب ایالات متحده امریکا مشارکت داشته ه اند.
این روزنامه یک گزارش آماری در مورد سالگرد فاجعه ای که در 20 اپریل سال 1999 دریک مکتب در کلمباین رخ داد، آماده نمود. آنوقت دو نوجوان امریکایی در یک مکتب، بالای 12 تن دانش آموزان صنوف بالا تیراندازی نمودند و سپس خودکشی کردند.
روزنامه می نویسد که تا اکنون 208 هزار کودک امریکایی، در 212 مکتب در چنین حوادث دست داشته اند. درچنین رویداد ها، دستکم 131 تن کشته و 272 تندیگر زخمی شدند.
روزنامه خاطر نشان می سازد که: " از آغاز سال 2018 تا اکنون 13 مورد مربوط به تیراندازی در مکاتب امریکا ثبت شده است، که بالاترین رقم از سال 1999 تا اکنون به حساب میرود.
پیش از این گزارش شد که، یک فرد در طی تیراندازی در یک مکتب در جنوب شرقی ایالات متحده زخمی شده است.
درتاریخ 24 مارچ صدها هزار نفر در اقدامات دسته جمعی شرکت کردند و خواستار آن شدند تا کنترل سلاح در ایالات متحده افزایش داده شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала