انجام عملیات پیوند آلت تناسلی سرباز امریکایی زخمی‌شده در افغانستان

© AFP 2023 / Wakil Kohsarانجام عملیات پیوند آلت تناسلی سرباز امریکایی زخمی‌شده در افغانستان
انجام عملیات پیوند آلت تناسلی سرباز امریکایی زخمی‌شده در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داکتران امریکایی نخستین عملیات پیوند آلت تناسلی و بیضۀ را روی یک سرباز امریکایی که در افغانستان زخمی شده بود، انجام دادند.

به گزارش اسپوتنیک، پوهنتون امریکایی جانز هاپکینز با نشر یک خبرنامه نوشته است که این عملیات که 14 ساعت طول کشید به تاریخ 26 مارچ توسط یک گروه داکتران متشکل از 9 داکتر جراح پلاستیکی و دو داکتر جراح یورولوژی صورت گرفته است.

داکتر اندریو لی، پروفیسور و مدیر بخش جراحی پلاستیکی این پوهنتون گفت: "ما امیدواریم که این عملیات پیوند به برگشتاندن عملکردهای ادراری و جنسی این مرد جوان به حالت عادی، کمک نماید".

A young Indian Hindu unmarried girl, Nilanjana Chakraborty (5), known as a 'kumari' and dressed as the Hindu goddess Durga, puts her hand up during a ritual for the Durga Puja festival at Ramakrishna Mission in Agartala, the capital of northeastern state of Tripura on October 21, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
دختری آلت تناسلی مرد متجاوز به خود را برید

این آلت تناسلی و بیضۀ که مربوط به یکی از افراد فوت‌شده بود، به بدن جوانی که هویتش اعلام نشده، نصب شده اند.

این مرد جوان گفته است: "این واقعاً یک آسیب رنج‌دهنده بود که بپذیرفتن آن آسان نیست… وقتی پس از عملیات بیدار شدم، بالاخره احساس راحتی کردم".

در این خبرنامه بدون ذکر جزئیات چگونگی زخمی‌شدن این مرد، آمده است که انفجار مواد منفجره دست‌ساز می‌توانند باعث چنین جراحت شوند.

قابل یادآوریست که در سال 2006 نیز عملیات پیوند آلت تناسلی در چین صورت گرفته بود که پس از مدتی به دلیل "مشکلات فزیکی مرد دریافت‌کننده با همسرش" دوباره برداشته شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала