کارشناس امریکایی: طرح تولید جنگنده SU-57 روسی برای ارتش هند شکست خورد

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر کارشناس امریکایی: طرح تولید جنگنده SU-57 روسی برای ارتش هند شکست خورد
کارشناس امریکایی: طرح تولید جنگنده SU-57  روسی برای ارتش هند شکست خورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک کارشناس امریکایی جوزف ترویتیک، اعلام کرد که ممکن است تعلیق اجرای طرح مشترک هند و روسیه برای تولید اولین جنگنده نسل پنجم برای ارتش هند که بر اساس هواپیمای روسی SU – 57 یا Generation Fighter Aircraft ساخته خواهد شد، باعث لغو برنامه اعلام شده سابق درباره تولید انبوه این هواپیما شود .

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه The Drive این مطلب را کارشناس امریکایی، جوزف ترویتیک، اعلام کرد و خاطرنشان ساخت که "از دست دادن هند به عنوان شریک، مسائل بزرگی را برای روس ها خلق خواهد کرد".
نشریه امریکایی مشخصات SU — 57 را نامبرده که احتمال دارد مورد قناعت هند نباشد. از جمله موتور نسل اولF1-Saturn AL-41 و سطح ناکافی غیر مرئی بودن این جنگنده را یاأوری نموده است. همچنین خاطرنشان می شود که مخارج اجرای پروژه نامبرده برای هند از حد زیاد بوده است. 

Малозаметный многоцелевой истребитель Су-57 - اسپوتنیک افغانستان
جنگنده نسل پنجم سو- 57 شامل تجهیزات ارتش روسیه می شود

اجرای برنامه FGFA در سال 2007 آغاز شد. شرکت روسی سوخوی و شرکت هندی Hindustan Aeronautics پیمانکاران اصلی در این برنامه برای تولید جنگنده نسل پنجم بر اساس SU — 57 هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала