یک مرد پس از باختن تمام ثروت‌اش، غرفهٔ لاتری را آتش زد

© Fotolia / Pakhay Oleksandrیک مرد پس از باختن تمام ثروت‌اش، غرفهٔ لاتری را آتش زد
یک مرد پس از باختن تمام ثروت‌اش، غرفهٔ لاتری را آتش زد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرد چینائی به خاطر آتش زدن غرقه فروش تکت لاتری پشت میله های زندان قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از South China Morning Post، خوچائوی چینائی به خاطر آتش زدن غرفه فروش تکت لاتری زندانی شد. خوچائوی 41 سال عمر دارد اهل شانگهای می باشد، مدت 7 سال بیش از 6 میلیون یوآن (حدود 954 هزار دالر امریکائی) می‌شود برای خرید تکت لاتری هزینه کرده است و هر بار برای خرید تکت لاتری این مرد تقریباً 20 هزار یوآن (3177 هزار دالر امریکائی) می‌شود خرچ می‌کرد و حتی برای خریدن تکت های لاتری خانه خود را با 3 خانۀ والدین‌اش فروخت. وی از از دوستان و خویشانوندان خود قرض گرفت تا تکت بخرد و حتی همسر‌اش او را ترک کرد.
وی تقریباً 4 سال پیش، 1 میلیون یوآن(حدود 159 هزار دالر امریکائی) را برنده شده بود و این بزرگترین سود او بود از این خبر برای هیچ کس چیزی نگفته بود و تمام پول ها مصرف خرید تکت لاتری کرد.
در سال 2017 بالاخره پس از دست دادن کارش سعی کرد که از مالک این غرفه تکت لاتری پول قرض بگیرد تا تکت جدیدی بدست بیاورد اما به این کار موفق نشد و به این تصمیم رسید که باید غرفه را آتش بزند و فرغه را آتش زد و نخواست که از محل فرار کند چرا که میخواست بعدش خود را آتش بزند اما از طرف پولیس بازداشت شد وی به 4 سال زندان محکوم شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала