تفنگداران دریایی امریکا از آسیب پذیری خود در برابر روسیه اعتراف کردند

© AFP 2023 / Ishara S.Kodikaraتفنگداران دریایی امریکا از آسیب پذیری خود در برابر روسیه اعتراف کردند
تفنگداران دریایی امریکا از آسیب پذیری خود در برابر روسیه اعتراف کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای تفنگداران دریایی امریکا، باور بر این داشتند که در طول دهه ها گذشته در یک موقعیت امن قرار دارند در حال حاضر در یک موقعیت آسیب پذیر قرار گرفته اند.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال رابرت نلر، قوماندان تفنگداران نیروهای دریایی ایالات متحده امریکا، در مجلس سنا، اعلام کرد که نیروهای دریایی ایالات متحده امریکا در طول ده ها که در یک موقعیت امن قرار داشتند در حال حاضر این نیروهای دریایی در یک موقعیت ناامن ویا آسیب پذیری قرار گرفته اند.
جنرال رابرت نلر گفت: "توسعه سلاح های با دقت بالای (دوربرد) از سوی رقبای اصلی ما روسیه، چین، کوریای شمالی، ایران و سازمان های افراطی بسیار از نیروهای دریایی امریکا را آسیب پذیر ساخته است و این نیروها در حال حاضر در یک موقعیت ناامن قرار گرفته اند".
جنرال رابرت نلر، قوماندان تفنگداران نیروهای دریایی ایالات متحده امریکا گفته است که نیروی های دریایی امریکا باید از وسایل دفاع هوائی و استحکام پایگاه آنها برخورد دار شوند.
یادآور می شود ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پیام سالانه خود به پارلمان کشور در روز 1 مارچ جدیترین انواع تسلیحات روسیه را عرضه کرد که در جهان بی نظیر استند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала