نامزد مستقل مجاهدین در انتخابات ریاست جمهوری آینده کی خواهد بود؟

© Photo / صفحه رحمت‌الله نبیلنامزد مستقل مجاهدین در انتخابات ریاست جمهوری آینده کی خواهد بود؟
نامزد مستقل مجاهدین در انتخابات ریاست جمهوری آینده کی خواهد بود؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی گفته است که حوزه‌ جهاد و مقاومت در انتخابات آینده ریاست جمهوری، نامزد مستقل خود را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه ها، داکتر عبدلله که امروز شنبه (8 ثور) در مراسم تجلیل از روز پیروزی مجاهدین در ولایت پنجشیر صحبت می‌کرد بیان داشت که مجاهدین در انتخابات آینده ریاست جمهوری هماهنگ‌تر از گذشته حرکت خواهند کرد.

وی بیان داشت:"حوزه‌ جهاد و مقاومت نامزد مستقل خود را در انتخابات ریاست جمهوری با اتفاق و اتحاد می‌داشته باشد و این سنت با وحدت و هم‌دلی ادامه می‌یابد."

رییس اجرایی افزود:"شاید عده‌ای تلاش کنند راه معاونیت در پیش گیرند اما این برای ما مهم نیست و بر اراده و تصمیم ملت و مردم ما تأثیر نمی‌گذارد. مردم ما بعد از اتخاذ تصمیم مشترک و متحدانه برای معرفی نامزد انتخابات ریاست جمهوری راه و مسیر خود را با عزت و اقتدار انتخاب می‌کنند".

این در حالی است که محمداشرف غنی رییس جمهور نیز امروز در مراسمی از سالروز پیروزی مجاهدین در ارگ ریاست جمهوری تجلیل کرد.

آقای غنی در این مراسم بر برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه مجلس نمایندگان و شوراهای ولسوالی تاکید کرد و گفت که حکومت در انتخابات مداخله نخواهد کرد و نمایندگان نیز باید مداخله نکنند.

وی تاکید کرد که انتخابات ریاست جمهوری، طبق قانون اساسی در زمان معین آن برگزار خواهد شد.

محمداشرف غنی بر تامین امنیت انتخابات اشار کرد و گفت که تامین امنیت تمامی مراکز رای دهی از وظایف اصلی حکومت است. وی از تمام اقشار جامعه خواست تا در این زمینه با حکومت همکاری کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала