پیش بینی نتایج جام جهانی 2018 توسط بز قلدر

عضو شوید
بز قلدر برنده مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 که در روسیه برگزار می‌شود تیم بلژیک را پیش بینی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کارمند باغ وحش شهر سامارا گفته است که بز زابیوکا " قلدر" از باغ وحش شهر سامارا روسیه، برنده مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 تیم ملی قوتبال بلژیک را برنده این مسابقات پیش بینی کرده است.

کارمند باغ وحش می گوید: "برنده و یا قهرمان این مسابقات جام جهانی فوتبال 2018، با توجه به پیش بینی بز قلدر تیم ملی بلژیک خواهد بود".

در این پیش بینی شش کشور انتخاب شده بود بر علاوه بلژیک، روسیه ، فرانسه، برازیل، آرژانتین و آلمان بود در ضمن شش کاسه غذا گذشته شده بود و در نزدیک هر کاسه غذا بیرق این شش کشور گذاشته شده بود این بز زابیوکا "قلدر" به یکی از شش کاسه غذا نزدیک شد و کاسه که در آن بیرق بلژیک بود آنرا انتخاب کرد.

پیش از این گزارش شد  که بز زابیوکا "قلدر" از باغ وحش شهر سامارا در یک نظر سنجی با قاطعیت آرا بر ریچارد روباه و میمون سیمون پیروز شد و توانست دیپلوم افتخار و مدال را از سرگئی ویتنکو، سفیر برگزار کننده مسابقات جام جهانی 2018 دریافت کند.

رای گیری در ماه دسمبر 2017 انجام شده بود و نامزادان 7 حیوان از باغ وحش سامارا بودند، که بز زابیوکا توانست در رقابتی بر میمون سنجابی شکل به نام سیمون، مرغ ایسدورا، روباه ریچارد، راسو کوکو، مار پیتون مورزیک پیروز شود.

در مرحله نخست رای گیری هواداران سه حیوان را برای فینال انتخاب کردند(بز زابیوکا، میمون سیمون، روباه ریچارد) که در آخر بز زابیوکا برنده این رای گیری شد.

مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ 14 جون تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала