57 کشته و زخمی در تیراندازی های 24 ساعت گذشته در امریکا

© Sputnik / www.focus.in.ua /  مراجعه به بانک تصاویر 57 کشته و زخمی در تیراندازی های 24 ساعت گذشته در امریکا
57 کشته و زخمی در تیراندازی های 24 ساعت گذشته در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در 24 ساعت گذشته 65 مورد تیراندازی در ایالت های مختلف امریکا رخ داده است.

آمار قربانیان تیراندازی ها در مکاتب امریکا منتشر شد - اسپوتنیک افغانستان
آمار قربانیان تیراندازی ها در مکاتب امریکا منتشر شد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از صدا و سیمای ایران، مرکز ثبت آمار مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در امریکا، ­­­­­­­براساس گزارشهاي دريافتي تا کنون؛ 65 مورد تيراندازي در 24 ساعت گذشته در ايالت هاي مختلف امريکا رخ داده که بر اثر آنها دست کم 14 نفر کشته و 43 نفر زخمي شده اند.

در یکی از تیراندازی های گزارش شده در شهر واشنگتن در منطقه کلمبیا یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد. حادثه دیگری در شهر «لینچ برگ» در ایالت ویرجینیا نیز به کشته و زخمی شدن دو نفر منتهی شد. پولیس لینچ برگ می گوید هر دو قربانی از ناحیه سر هدف قرار گرفته شده اند. پولیس احتمال قتل و خودکشی را در این حادثه می دهد که البته یکی از آنها هنوز زنده است. قربانیان این حادثه زن و شوهر بودند.

یک مورد تیراندازی در شهر بالتیمور در ایالت مریلند نیز به زخمی شدن دو نفر منتهی شد. پولیس بالتیمور می گوید، مشاجره بین این دو نفر منجر به درگیری مسلحانه شده است. تیراندازی در شهر رنتون در ایالت واشنگتن نیز دو زخمی برجای گذاشت. یک مورد تیراندازی در شهر «ویرجینیا بیچ» در ایالت ویرجینیا نیز دو زخمی برجای گذاشت. تیراندازی در خیابان شانزدهم رخ داد و تحقیقات پولیس درباره این حادثه آغاز شده است.

یک مورد تیراندازی در شهر «گرشام» در ایالت اورگان نیز دو زخمی برجای گذاشت. پولیس می گوید، دو قربانی حادثه توسط فردی ناشناس سوار بر یک خودروی سدان مشکی هدف گرفته شدند. تیراندازی در شهر ماکستون در ایالت کارولینای شمالی نیز به زخمی شدن پنج نفر منجر شد. پولیس می گوید، تیراندازی در جاده «مادِست» رخ داده و تحقیقات برای روشن شدن ابعاد حادثه آغاز شده است. نوزده مورد از تیراندازی ها در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در امریکا همچنین در ادامه گزارشهای روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت جمعه تا شنبه و تلفات آنها را در شهرها و ایالت های مختلف امریکا اعلام کرد، بر این اساس 124 مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، 27 نفر کشته و 59 نفر زخمی شده اند. 50 مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

بر اساس گزارشهای منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، 189 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف امریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 41 نفر کشته و 102 نفر زخمی شده اند. با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف امریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار تیراندازی های بیست و چهار ساعت شنبه تا یکشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز دوشنبه نهایی می شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала