بانوی اول فرانسه: ملانیا ترامپ حتی نمی‌تواند پایش را از کاخ سفید بیرون بگذارد

© REUTERS / Jonathan Ernstبانوی اول فرانسه: ملانیا ترامپ حتی نمی‌تواند پایش را از کاخ سفید بیرون بگذارد
بانوی اول فرانسه: ملانیا ترامپ حتی نمی‌تواند پایش را از کاخ سفید بیرون بگذارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همسر رئیس جمهور فرانسه در مورد دیدار و گفتگوهایش با ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور امریکا شرح داد.

به گزارش اسپوتنیک، بریژیت ماکرون، همسر رئیس جمهور فرانسه در بازگشت از سفر امریکا در گفتگو با نشریه لوموند از دیدار‌های خود با ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهوری امریکا سخن گفت.

ملانیا ترامپ در روز تولدش امسال بدون هدیه ماند - اسپوتنیک افغانستان
ملانیا ترامپ در روز تولدش امسال بدون هدیه ماند

بریژیت ماکرون در این گفتگو اظهار داشت که برای ملانیا ترامپ ناراحت است، زیرا وی در عمل به یک زندانی در کاخ سفید تبدیل شده است.
به گفته همسر ماکرون، ملانیا ترامپ به خاطر مسائل امنیتی "نمی‌تواند هیچ کاری انجام دهد… وی حتی نمی‌تواند یک پنجره را در کاخ سفید باز کند. وی نمی‌تواند از اوضاع و احوال بیرون سر در بیاورد. وی بیش از من محدود شده است. من هر روز در پاریس بیرون می‌رود".
همسر ماکرون بر همین اساس گفت که تعجبی ندارد که وی چنان عبوس به نظر می‌آید. همسر رئیس جمهور فرانسه با اشاره به تمرکز رسانه‌ها و عموم مردم درباره فعالیت‌های مقامات ارشد کشور می‌گوید: "درباره همه‌چیز تفسیر می‌شود، سخنان زیادی گفته می‌شود… وی ملانیا زنی با ویژگی‌های زیادی است، اما تلاش دارد آن را پنهان کند. وی درباره هر چیزی خیلی به راحتی می‌خندد، اما آن را کمتر از من نشان می‌دهد".

همسر رئیس جمهوری فرانسه گفت که با ملانیا ساعات خوشی داشته‌اند و ملانیا "واقعا خوش‌مشرب است. ما حس شوخ‌طبعی مشابهی داشتیم. با یکدیگر بسیار خندیدیم. وی مهربان، جذاب، باهوش و گشاده‌رو است".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала