کشته‌شدن شش طالب به‌شمول یک فرمانده‌شان توسط نیروهای امنیت ملی در ننگرهار

© REUTERS / Parwizکشته‌شدن شش طالب به‌شمول یک فرمانده‌شان توسط نیروهای امنیت ملی در ننگرهار
کشته‌شدن شش طالب به‌شمول یک فرمانده‌شان توسط نیروهای امنیت ملی در ننگرهار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسؤولان محلی در ولایت ننگرهار می‌گویند که در عملیات نیروهای امنیتی، شش طالب مسلح به شمول یک فرمانده محلی شان در ولایت ننگرهار کشته شده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خامه پرس، عطالله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار می‌گوید که طالبان در عملیات منسوبین امنیت ملی در مربوطات ولسوالی خوگیانی آن ولایت کشته شده‌اند.

آقای خوگیانی افزوده که عملیات منسوبین امنیت ملی، شب گذشته در ولسوالی خوگیانی به‌خاطر نابودی گروه طالبان راه‌اندازی گردیده بود.

سخنگوی والی ننگرهار افزوده در بین کشته‌شده‌گان، یک فرمان‌ده طالبان به نام فریدالله مشهور به زندانی نیز شامل‌است که در ناامن سازی ولسوالی خوگیانی نقش فعال داشته‌است.

تلفات سنگین مخالفان مسلح دولت در ننگرهار - اسپوتنیک افغانستان
تلفات سنگین مخالفان مسلح دولت در ننگرهار

در عین زمان باید گفت که نیروهای امنیت ملی دو تن اعضای طالبان به نام‌های عزت‌الله و هجرت‌الله را نیز زنده بازداشت کرده‌اند.

باید خاطر نشان کرد که در جریان عملیات نیروهای امنیت ملی، برخی از مناطق ولسوالی خوگیانی نیز از وجود طالبان پاک‌سازی شده‌اند.

این درحالی‌ست که قبل از چاشت امروز، فرماندهی پولیس ولایت کاپیسا نیز از کشته شدن ۲۰ عضو گروه طالبان در عملیات نیروهای امنیتی در آن ولایت خبر داده بود.

فرماندهی پولیس ولایت کاپیسا گفته بود که در بین کشته‌شده‌گان گروه طالبان، ۵ فرمانده مشهور شان نیز شامل‌اند که هر یک سرگروپ اعضای طالبان بوده‎‌است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала