رونالدو رکورد ژاوی را شکست

© AP Photo / Manu Fernandezرونالدو رکورد ژاوی را شکست
رونالدو رکورد ژاوی را شکست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ابر ستاره پرتغالی رئال مادرید توانست با حضور در دیدار برابر بایرن مونیخ رکوردی دیگر را از خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به ثبت برساند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در حالی شب گذشته در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تن به تساوی 2 بر 2 مقابل بایرن مونیخ داد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 3 راهی دیدار فینال این دوره از رقابت‌ها شد که کریستیانو رونالدو یک رکورد دیگر از خود بر جای گذاشت.
ابر ستاره کهکشانی‌ها که در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا موفق به ثمر رساندن 15 گل شده و در صدر جدول گلزنان است، رونالدو 152 بازی‌اش را در لیگ قهرمانان به ثبت رساند و رکورد 151 بازی ژاوی هرناندس را پشت‌سر گذاشت و در صدر بازیکنانی (به غیر از دروازه‌بان) ایستاد که بیشترین بازی را در تاریخ لیگ قهرمانان انجام داده‌اند.

رونالدو از این حیث اکنون تنها ایکر کاسیاس را بالاتر از خود می‌بیند. دروازه‌بان پیشین رئال مادرید 167 بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و به نظر می‌رسد کریس بتواند در آینده‌ای نه‌چندان دور او را هم پشت‌سر بگذارد و به تنهایی در صدر این فهرست بایستد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала