تصمیم ترامپ برای مسلح ساختن معلمان مکاتب

© REUTERS / Kevin Lamarqueتصمیم ترامپ برای مسلح ساختن معلمان مکاتب
تصمیم ترامپ برای مسلح ساختن معلمان مکاتب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که تلاش های زیادی در داخل امریکا برای شدیدتر شدن قوانین کنترل سلاح با هدف کاهش کشتار مردم این کشور در جریان است، «ترامپ» اعلام کرده که قوانین کنترل سلاح تشدید نمی شوند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا در انجمن سلاح آن کشور گفت قوانین مالکیت سلاح را سخت تر نخواهد کرد.
رئیس جمهوری آمریکا در حالی این سخن را مطرح می کند که پیش‌تر و بعد از حمله به دبیرستانی در فلوریدا گفته بود که با اعمال محدودیت هایی برای مالکیت سلاح موافق است.
در جلسه سالانه انجمن سلاح آمریکا او بار دیگر بر مسلح شدن معلم ها و افزایش امنیت مدارس برای جلوگیری از کشتارهای آینده پافشاری کرد.
ترامپ همچنین در سخنانش به حمله تروریستی 13 نوامبر پاریس اشاره کرده و گفته است که این حمله تروریستی که 130 کشته بر جای گذاشت می توانست تلفات کمتری داشته باشد اگر قربانیان یا دست کم تعدادی از آنها مسلح بودند.
ترامپ افزود: آنها به طور وحشیانه‌ای توسط گروه کوچکی از تروریست های مسلح کشته شدند. آنها زمان کافی داشتند که تک تک افراد را بکشند.
او همچنین در مقایسه های خود بریتانیا را مثال زد و گفت که در بریتانیا مردم به جای سلاح گرم، چاقو دارند و زخمی های ناشی از چاقو در لندن، بیمارستانی در این شهر را شبیه بیمارستانی در مناطق جنگی کرده است. دونالد ترامپ البته اسناد و مدارکی درباره چنین اتفاقی در لندن ارائه نکرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала