حملۀ انتحاری بر منزل جنرال عبدالرازق

عضو شوید
در نتیجه حمله مهاجمان انتحاری به خانه جنرال رازق، قوماندان پولیس این ولایت، دو مهاجم و یک محافظ کشته و در این رویداد به جنرال رازق آسیبی نرسیده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خامه، در حمله انتحاری با موتورسایکل بمب‌گذاری شده به خانه جنرال رازق، قوماندان پولیس ولایت قندهار در شهرستان سپین بولدک این ولایت، دو مهاجم مسلح و یک محافظ این خانه کشته شده‌اند. و یک مهاجم دیگر نیز پس از انفجار واسکت انتحاری خویش از بین رفته است.
حاجی نعمت‌الله شیردلی، یک عضو شورای ولایتی قندهار با تأیید این حمله می‌گوید: "حوالی شام امروز بالای خانه جنرال عبدالرازق، قوماندان امنیه ولایت، یک واسطه نقلیه انفجار می‌کند و بعدا دو نفر مهاجم به تیراندازی می‌پردازند".
به گفته وی، در نتیجه این حمله، دو مهاجم و یک نفر از محافظان خانه جنرال رازق کشته شده‌اند.

قوماندان پولیس قندهار بیش از 10 بار هدف سوء قصد قرار گرفته است. آخرین مورد از این سوء قصدها در مهمانخانه والی قندهار صورت گرفت که در آن سفیر امارات متحد عربی کشته شد و پنج دیپلمات این کشور و والی قندهار زخمی شدند.
هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته، اما پیش از این، طالبان مسئولیت حملات بر شهرستان سپین بولدک و ولایت قندهار را به عهده گرفته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала