بداخلاق سیاسی / مخاطب اشرف غنی کیست؟

© REUTERS / Mohammad Ismailبداخلاق سیاسی / مخاطب اشرف غنی کیست؟
بداخلاق سیاسی / مخاطب اشرف غنی کیست؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اشرف غنی با اشاره به اظهارات اخیر مقاماتی و مردم درباره شناسنامه‌الکترونیکی گفت: با وجود بهتان، توهین و تحقیری که برخی‌ها در حق من روا می‌دارند اما حوصله دارم و قضاوت را به مردم واگذار می‌کنم.

به گزارش اسپوتنیک، اشرف غنی در نشست بین‌المللی زنان در ارگ ریاست جمهوری افغانستان در واکنش به اظهارات برخی مقامات و مردم درباره شناسنامه‌های الکترونیکی گفت که «من حوصله دارم و قضاوت را به مردم واگذار می‌کنم اما مردم نباید در برابر بداخلاقی سیاسی بی‌تفاوت باشند».
اشرف غنی ظاهرا درباره سخنان عبدالله نیز اظهار داشت: بداخلاقی سیاسی و آزادی منفی موجب بی ثباتی در افغانستان شده است و مردم باید به بداخلاقی‌های سیاسی در این کشور اعتراض کنند.
وی افزود: آزادی مثبت باعث گسترش روابط و هماهنگی بیشتر در افغانستان می‌شود اما برخی‌ها با استفاده از آزادی منفی حقایق را برعکس جلوه می‌دهند.
شناسنامه‌های الکترونیکی در چند سال اخیر به موضوعی جنجالی در افغانستان تبدیل شده و برخی از احزاب و ریاست اجرایی دولت افغانستان با محتوایی که از سوی اشرف غنی برای شناسنامه‌ها تعیین شده مخالف هستند.
عبدالله رئیس اجرایی دولت افغانستان در واکنش به اقدام یک جانبه اشرف غنی برای توزیع شناسنامه‌های الکترونیکی وی را به عوام فریبی، تشدید اختلافات و تناقض گویی متهم کرده بود.
روند توزیع شناسنامه‌های الکترونیکی که هفته گذشته طی مراسم ویژه در ارگ ریاست جمهوری افغانستان رسما آغاز شد بار دیگر موجب تشدید اختلافات بین رهبران حکومت وحدت ملی در این کشور شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала