داعش ترامپ را تهدید به کشتن کرد + عکس

© REUTERS / Kevin Lamarqueداعش ترامپ را تهدید به مرگ کرد + عکس
داعش ترامپ را تهدید به مرگ کرد + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروه تروریستی داعش با انتشار یک پوستر تبلیغاتی، رئیس‌جمهور آمریکا را تهدید به مرگ کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دیلی میل، گروه تروریستی داعش با انتشار یک پوستر تبلیغاتی در حال بُریدن سر دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا تهدید کرد که در خاک این کشور حملات تروریستی انجام می دهد.
در این پوستر تبلیغاتی، ترامپ با لباس نارنجی رنگ روی زمین زانو زده است و یک عنصر گروه تروریستی داعش پشت سر او ایستاده و با یک چاقو در حال قطع کردن سر او از بدنش است. در پشت سر ترامپ هم شهر نیویورکامریکا در حال سوختن دیده می شود. 

روی این پوستر تبلیغاتی خطاب بهامریکایی ها نوشته شده است: « صبور باشید، جنگ هنوز پایان نیافته است و شما شکست خواهید خورد. فقط صبر کنید؛ زیرا شمشیرهای ما نشکسته اند، سلاح های ما خسته نشده اند، امید ما از بین نرفته است و ما خودمان هم خسته نیستیم. ما قدرتمند تر از آغاز جنگ با شما هستیم. هر روز که می گذرد، ما قدرتمندتر می شویم و شما ضعیف تر می شوید. ما گام های خود را آهسته برمی داریم؛ اما شما در باتلاق برنامه های شکست خورده ترامپ فرو می روید.»
این جدیدترین تهدید داعش علیه امریکا محسوب می شود. حدود دو هفته پیش هم گروه تروریستی داعش در یک پوستر تبلیغاتی دیگر تصویری از ترامپ را در حالی که یک اسلحه به سمت او نشانه رفته بود، منتشر کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала