جنرال انگلیسی: از رفتن داعشیان به افغانستان نمی توان جلوگیری کرد

© Flickr / Global Panoramaجنرال انگلیسی: از رفتن داعشیان به افغانستان نمی توان جلوگیری کرد
جنرال انگلیسی: از رفتن داعشیان به افغانستان نمی توان جلوگیری کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده نیروهای انگلیسی در عراق اعلام کرد، داعشیان تحرکات جدیدی را آغاز کرده اند، اما نمی‌توان از رفتن داعشیان به افغانستان و سایر کشورهای منطقه جلوگیری کرد.

کرزی - اسپوتنیک افغانستان
در موجودیت امریکا داعش در افغانستان نفوذ کرده است
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، جنرال فلیکس گدنی فرمانده نیروهای انگلیسی در عراق گفت: جنگجویان گروه داعش پس از شکست در عراق و سوریه به دنبال فرار از این کشورها هستند و نمی توان از فرار آنها به سایر کشورها جلوگیری کرد.

جنرال انگلیسی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا از فرار جنگجویان داعشی در عرق و سوریه به افغانستان و سایر کشورهای منطقه جلوگیری کنیم.

گروه تروریستی داعش در ماه حوت سال گذشته با انتشار پیام ویدئویی از پشتیبانانش خواست تا اگر به سوریه و عراق نمی‌توانند بروند به شرق افغانستان مهاجرت کنند.

 به نظر بسیاری از کارشناسان ورود داعشیان از عراق و سوریه به افغانستان بدون کمک امریکا و کشورهای عربی ممکن نیست، زیرا افغانستان مرز مشترکی با این دو کشور ندارد.

یادآوری می کنیم، که گروه تروریستی داعش برای نخستین بار سال 2014 میلادی و پس از خروج نیروهای خارجی و انتقال مسئولیت امنیتی به نیروهای امنیتی افغانستان در این کشور اعلام موجودیت کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала