پیروزی ورزشکاران افغانستان بر حریفان در شب نبرد

© Photo / Baz Mohammad Mobarezپیروزی ورزشکاران افغانستان بر حریفان در شب نبرد
پیروزی ورزشکاران افغانستان بر حریفان در شب نبرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقابت‌های بین‌المللی مبارزات آزاد زیر نام «شب نبرد» شامگاه جمعه 11 می 2018، به میزبانی سازمان "اِس‌اِل‌اِف‌سی" در کابل پایتخت افغانستان برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، در نخستین بازی این رقابت‌ها، عصمت‌الله عادل ورزشکار افغانستانی، توانست در چهارمین دقیقۀ دومین روند بازی، با نتیجۀ «نِک‌اوت» عبدالبصیر دیگر ورزشکار افغانستانی را شکست بدهد.

عصمت‌الله عادل، ورزشکار، در این باره گفت:- "سطح مسابقات بسیار بلند بود و من بسیار خوشحال استم که در این بازی برنده شدم".

در دومین‌دیدار این رقابت‌ها، حسین بخش صفری، ورزشکار افغانستانی و مدال‌آور طلا پنجمین‌دور رقابت‌های داخل سالن ترکمنستان توانست در نخستین روند بازی با نتیجۀ "سبمیشن" حریف ایرانی‌اش مرتضی حسینی را شکست دهد.

حسین‌بخش صفری، ورزشکارافغانستانی، در این باره گفت:- "خرسند به این استم پشت پرده‌های تلویزیون به صدها هزار مردم نشسته بودند و بدون هیچ‌گونه تبعیضی برای پیروزی من دعا می‌کردند و این بزرگ‌ترین افتخار برایم من است".

در سومین و دیدار نیمه‌مرکزی این رقابت‌ها، واحد نژند دیگر ورزشکار افغانستانی توانست در سومین‌ روند بازی با نتیجۀ نِک‌اوت تخنیکی توانست حریف ایرانی‌اش، وحید عاشوری را از پیش‌رو بردارد.

واحد نژند، ورزشکار افغانستانی، در این باره گفت:- "از جوانان می‌خواهم بیایند ورزش نمایند تا چهره متفاوت افغانستان را به جهانیان نشان دهند و از این طریق، به کشور خدمت نمایند".

در مسابقۀ مرکزی این‌دور رقابت‌ها، اردشیرمراد علی‌ایف ورزشکار تاجکستانی، فرامرز محمد ورزشکار افغانستانی را توسط امتیاز پس‌از سه‌روند بازی مغلوب کرد.

اردشیرمراد علی‌ایف، ورزشکار تاجکستانی، در این باره گفت:- "بسیار خوش استم که پیروز شدم. برای این دیدار، من تمرینات فشرده در تایلند و شهر دوشنبه انجام داده بودم وخوش استم که پیروز شدم".

یادآوری می کنیم، که این سومین دور از رقابت های «شب نبرد» بود که  موبی‌گروپ به همکاری سازمان اِس‌اِل‌اِف‌سی به‌منظور رشد و نهادینه‌شدن ورزش مبارزات آزاد در افغانستان، برگزار کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала