جنرال امریکایی: روسیه تنها زبان قدرت را می فهمد

© NATO photosجنرال امریکایی: روسیه تنها زبان قدرت را می فهمد
جنرال امریکایی: روسیه تنها زبان قدرت را می فهمد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده نیروی های زمینی ارتش ایالات متحده در اروپا، گفت که کشور های ناتو در رویارویی با روسیه" که فقط زبان قدرت را درک می کند"، باید اتحاد خود را نشان دهند.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال بن هوجز، فرمانده نیرو های زمینی ارتش ایالات متحده امریکا، در مصاحبه با کانال تلویزیونی TVN24 امریکا گفت: روسیه کشور بزرگی با تاریخ و مردم بزرگ است، اما آنها فقط قدرت را احترام می گذارند.
جنرال امریکایی گفت: "اگرما اتحاد وحدت و عزم خود را نشان ندهیم، پس بدین معنا که اقدامات تجاوزکارانه آنها را تشویق نموده‌ایم.
به گفته جنرال، هدف مسکو این است که اصول اتحادیه اروپا واعتقاد اعضای ناتو برای توانایی شکست دادن خود توسط آنها را تحت الشعاع قرار دهد.
وی گفت: " به این معنی است که ما با یک جنگ تر کیبی، اطلاعات غلط، تهدید هسته ای و حملات سایبری تروریستی روبرو هستیم."
جنرال افزود که روسیه وظیفه خود را در خارج از کشور حفاظت از شهروندان می شمارد که، به گفته هوجز، ممکن است به عنوان یک دلیل برای حمله سریع به کشورهای بالتیک یا پولند باشد.
جنرال امریکایی می پرسد: ما چکونه می توانیم از چنین اشتباه بزرگ روسیه جلوگیری نماییم؟ ناتو تلاش می کند سرعت واکنش ما را افزایش دهد. آنچه که اکنون پولند در زمینه نوسازی انجام می دهد توانایی های ما را افزایش خواهد داد.
جنرال امریکایی در اخیر می افزاید: " ما باید روسیه را نشان دهیم که می توانیم به سرعت بیشتر از آنها اقدام نماییم. ما همچنین می توانیم رابطه ای مشابه با دوران جنگ سرد با روسیه داشته باشیم".

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала