نظامیان روس طرزالعمل پیلوتان امریکایی را ستودند

© REUTERS / Wolfgang Rattayنظامیان روس طرزالعمل پیلوتان امریکایی را ستودند
نظامیان روس طرزالعمل پیلوتان امریکایی را ستودند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظامیان ارتش روسیه از پیلوتان نیروی هوایی ایالات متحده به خاطر رهگیری " مسلکی" جنگنده Tu-95 ابراز قدردانی نمودند.

به گزارش اسپوتنیک،دگروال الکساندر مانیاگین، یک تن از فرماندهان نیروی هوایی روسیه گفت که، پیلوتان جنگنده امریکایی F-22A در رهگیری بم افکن Tu-95 روسیه بر فرازحریم بین المللی اقیانوس آرام به درستی و با در نظرداشت قوانین، عمل نمودند.
الکساندر مانیاگین گفت: پیلوتان F-22A به درستی و " احترامانه" عمل نمودند. آنها هیچگونه قصد تهاجمی نشان ندادند. آنها فقط در فاصله حدود 100 متر ما را همراهی نمودند. ظاهرا، آنها متوجه بودند که پیلوتان ما، با توجه به قوانین بین المللی برای استفاده از حریم فضایی بین المللی بدون نقض مرزهای کشورهای دیگر، پرواز شان را انجام دادند.
فرمانده نیروی دوربرد هوایی روسیه، دگروال سرگئی کوبیلاش، به نوبه خود، اشاره کرد که پیلوتان امریکایی " هواپیما های استراتیژک ما را حدود 48 دقیقه همراهی نمودند." در موارد مشابه گذشته هواپیماهای ما با 4-5 گروه از جنگنده های نیروی هوایی جاپان، ایالات متحده امریکا، کوریای جنوبی همراه بودند، این بار فقط امریکایی ها و تنها با دو جنگنده ما را همراهی نمودند.
به تاریخ 12 می ایگور کاناشنیکوف، نماینده ارتش روسیه، گزارش داد که، ارتش ایالات متحده امریکا، دو بمب‌افکن Tu-95 روسیه را که در حال پرواز بر فراز سواحل آلاسکا بوده‌اند، رهگیری کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала