راز هواپیمای گم شده مالیزیا پس از چهار سال کشف شد

© Flickr / lkarasawaراز هواپیمای گم شده مالیزیا پس از چهار سال کشف شد
راز هواپیمای گم شده مالیزیا پس از چهار سال کشف شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناسان پس از چهار سال تحقیق و جستجو از رمزگشایی دلیل ناپدید شدن پرواز MH-370 هواپیمایی مالزیا خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از " باشگاه خبرنگاران" چهار سال از مفقود شدن پرواز شماره 370 هواپیمایی مالیزیا MH-370 می گذرد که از کوالالامپور به مقصد پکن پرواز می‌کرد، و کارشناسان هوانوردی بالاخره اعلام کردند راز ناپدید شدن آن را پیدا کرده اند. «لاری ونس» بازرس ارشد سابق هیئت امنیت حمل و نقل کانادا در یک برنامه تلویزیونی در این خصوص گفت: کارشناسان تقریباً درباره آخرین منطقه‌ای که هواپیما از آنجا گذشته است به اتفاق نظر رسیده اند.
کارشناسان شواهد را یکبار دیگر بررسی کردند تا درباره آخرین تصمیمی که پیلوت گرفته است به نتیجه نهایی برسند. آنها باور دارند پیلوت پرواز 370 مسئول رخ دادن این اتفاق تلخ است. آن‌ها می‌گویند پیلوت قصد خودکشی داشته و هواپیما را به دور افتاده‌ترین منطقه ممکن هدایت کرده است.
به گفته «سیمون هاردی» پیلوت بوئینگ، پیلوت هواپیمای مالیزیا برای اینکه از رادار ارتش تایلند و مالیزیا پنهان بماند در امتداد مرز دو کشور پرواز کرده و مدام بین حریم هوایی این دو کشور رفت و آمد داشته است.
هاردی می‌گوید پیلوت به طور دقیق در امتداد مرز پرواز کرده است و احتمالاً هر بار که به حریم هوایی یکی از این کشور‌ها وارد می‌شده به سرعت از آن خارج شده است و نیرو‌های نظامی لزومی ندیده اند که آن را به عنوان یک خطر بررسی یا پیگیری کنند.
«جان داوسون»، وکیل 9 خانواده‌ای که مسافرانی در پرواز‌ MH-370 داشته اند نیز اخیراً اعلام کرده شواهد نشان می‌دهد یکی از خدمه هواپیما مسئول مفقود شدن آن بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала