نماینده ‌گان مجلس: زمینه برای ایجاد یک حکومت عبوری فراهم شود

© AP Photo / Rahmat Gulنماینده ‌گان مجلس: زمینه برای ایجاد یک حکومت عبوری فراهم شود
نماینده ‌گان مجلس: زمینه برای ایجاد یک حکومت عبوری فراهم شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تعدای از اعضای مجلس نماینده‌گان، می‌گویند که رییس‌جمهور به حیث فرماندۀ اعلای نیروهای مسلح کشور توان رهبری نیروهای امنیتی را ندارد و باید زمینه برای ایجاد یک حکومت عبوری فراهم شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، نماینده‌گان مجلس، می‌گویند که ناتوانی مسؤولان حکومتی به ویژه رئیس جمهور سبب شده است تا برچالش‌ها درکشور با گذشت هر روز افزوده شود.
امان الله پیمان، در این باره گفت: «آقای اشرف غنی در فکر جمع کردن پول است. بناً وکیل صاحبان اغماض نکنید بیاید یک مریض را از صحنه دور کنید این آدم افغانستان را کنترول کرده نمی تواند.»
فوزیه کوفی نیز اظهار داشت: «ظاهرأ همین کسانی که در رأس دولت استند، این ها تاخته جدا باخته از ملت استند این ها نمی فهمند که در این کشور چی می گذرد.»
رییس مجلس نماینده گان نیز از سیاست کدری حکومت انتقاد می‌کند و می‌گوید که این کار، مسؤولان حکومتی باورمندی مردم را به حکومت ازبین خواهد برد.
عبدالروف ابراهیمی، تصریح کرد: «از آدرس حکومت در پیوند به عدالت اجتماعی و سیاست کدری کمتر توجه صورت می گیرد که این خودش سبب اختلاف و نفاق می شود.»
اتهام‌ها برخور تبعیض آمیز مسؤولان حکومتی و نیز ناتوانی آنان در مدیریت ناامنی ها و نیز رسیده گی به چالش های دیگر، گاه گاهی از سوی شماری اعضای شورای ملی مطرح می شوند، اما حکومت چنین اتهام ها را رد می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала