پوتین با گفتن «برویم» مراسم افتتاح پل کریمه را آغاز کرد+ویدیو

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین در مراسم افتتاح پل کریمه
ولادیمیر پوتین در مراسم افتتاح پل کریمه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مراسم افتتاح بخش " موتر رو" پل کریمه اشتراک نمود.

به گزارش اسپوتنیک، این پل که از طریق "تنگه کرچ" منطقه کریمه را با قلمرو کراسنودار متصل می کند، با طول 19 کیلومتر، طولانی ترین پل نه تنها در روسیه، بلکه در تمام اروپا خواهد بود.

این پل طویل با با هزینه 3،69 میلیارد دالر ساخته شده و پلی است که منطقه "کراسنودار" در جنوب روسیه را به شهر کرچ در کریمه متصل می‌کند و میان دریای سیاه و دریای آزوف واقع شده است.
ساخت این پل در فبروری از 2016 آغاز شد، حرکت موتر هابر روی آن به صورت منظم در دسامبر 2018 آغاز شد، حرکت ریل ها بر روی آن تا پایان سال 2019 صورت خواهد گرفت.

شبه جزیره کریمه محل اقامت و تفریحگاه روس‌ها در فصل تابستان به شمار می‌رود.
پوتین در بازدید ماه مارچ خود از این پل آن را "ساخت و ساز منحصر به فرد" نه تنها در روسیه بلکه در سراسر جهان نامید.
مسیر پل قرار بود روز چهارشنبه و پیش از زمان بندی قبلی که دسامبر بود، باز شود. با باز شدن آن، 40 هزار موتر به صورت روزانه از روی آن عبور می‌کنند.
مسیر خط آهن پل هنوز تکمیل نشده است و ضرب الاجل آن پایان 2019 است. مسیر ارتباطی بزرگراهی از شهر کرچ به سیمفروپل، مرکز کریمه در 2020 تکمیل می‌شود.
کریمه پس از یک رفراندوم که در ماه مارچ 2014 برگزار شد، به روسیه ملحق شد. در این رفرندوم 96.77 درصد از رای دهندگان جمهوری و 95.6 درصد از ساکنان سواستوپول برای پیوستن به روسیه رای دادند. الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه در سال 2014باعث شد تا دولت‌های غربی و کی‌یف به شدت به انتقاد از دولت مسکو بپردازند و روسیه را در معرض تحریم‌های خود قرار دهند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала