واکنش تند ارگ به اظهارات اخیرداکترعبدالله

© Wikipediaواکنش ارگ به اظهارات اخیرداکترعبدالله
واکنش ارگ به اظهارات اخیرداکترعبدالله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارگ ریاست جمهوری افغانستان پس از اظهارات داکتر عبدالله عبدالله، رییس اجرایی کشور می‌گوید که آنان در سفر بوده و از برگزاری جلسات در مورد وضعیت امنیتی کشور اطلاع ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، رییس اجرایی کشور، قبل از چاشت دیروز، در نشست شورای وزیران بیان کرد که ناامنی در سراسر افغانستان افزایش یافته و همه‌روز نیروهای امنیتی قتل عام می‌شوند و هیچ کسی نیست که در این مورد پاسخ دهد.
آقای عبدالله از رییس جمهور غنی شدیدا انتقاد کرد که در هفته‌های اخیر، هیچ جلسۀ سرقومندان اعلی قوای مسلح و شورای امنیت ملی را در مورد وضعیت امنیتی کشور برگزار نکرده‌است.
وی هم‌چنان بدون این که نامی از کسی ببرد گفت که اعضای کمیسیون مستقل انتخابات شکایت دارند که زیر تهدید جدی قرار دارد و افزود که هیچ کسی حق ندارد، در کار آن مداخله نماید.
در همین ارتباط، هارون چخانسوری، سخن‌گوی رییس جمهور غنی با رد سخنان آقای عبدالله گفت که حکومت نشست‌های مختلف را در مورد وضعیت امنیتی کشور برگزار کرده‌است.
آقای چخانسوری ادامه داد که رییس اجرایی کشور در سفر بوده و به او حتما اطلاع‌رسانی صورت نگرفته‌است. 

واکنش تند داکتر عبدالله با نصب برچسب بر کاپی تذکره - اسپوتنیک افغانستان
واکنش تند داکتر عبدالله در برابر نصب برچسب بر کاپی تذکره

سخن‌گوی رییس جمهور غنی گفت که تقاضای حکومت از افرادی که دارای مسؤولیت دولتی اند، این است که در اظهارات شان منافع ملی کشور را در نظر بگیرند و از بروز عقده‌های شخصی و سلیقه‌یی پرهیز نمایند.
او هم‌چنان گفت که حکومت از هر طرحی که باعث حفظ جان مردم گردد، حمایت می‌کند و هیچ‌گاهی در کار آنان مداخله نکرده‌است.
آقای چغانسوری گفت که رییس جمهور هیچ‌گاه به طور انفرادی با کمیشنران کمیسیون انتخابات صحبت نکرده و آنان را تهدید هم نکرده و افزود کسانی که می‌گویند که زیر فشار قراردارند، باید جرات اداری داشته و آن را اعلام نمایند.
سخن‌گوی رییس جمهور هم‌چنان به اعضای کمیسیون مستقل انتخابات خاطر نشان کرد که از بستن اتهام‌های بی اساس بپرهیزند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала